Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Me gusta mucho, 1x50kg leuka hammerotteella. Kyllä se siitä.

e: 12xbw, 5x20, 1x25, 1x30, 1x35, 1x40, 1x45, 1x50. Ei pääse enää läskit leuhkimaa vahvemmalla selällä ku nousee muka isompi paino leuoissa.

Örghh. Saiko kukaan muu eilen Judiksen valmistujais- & vedonlunastamistilaisuuteen osallistuneista aamuyöstä ikäviä vatsaoireita? Oiskohan niissä suklaadipatuissa pekonirullissa ollut ehkä jotain, joka ei sovi mun elimistölle.. :jahas:

Muutoin en valita; ruoka oli hyvää, seura sitäkin parempaa ja fiilis kaikin tavoin leppoisa - Kiitos vielä kaikille, pakkikselta löytyy kyl hienoja ihmisiä :)
Ei tullut vatsaoireita, mutta en ollutkaan tarpeeksi rohkea maistamaan pekonia suklaalla... :D Ruoka oli kyllä hyvää (sopivan pinkkiä) ja seura mitä parhainta!

No höh. Pääasia että saatte olla sit yhdessä.

Jooh, ja saas nähä jaksaako tuo isoäippä enää kauan olla tallustamatta tällä maaperällä, on meinaa sen verran ikää. Mitä nyt kuulin, niin liikkumaan ei jaksa/pääse jalan takia eikä toi ruokakaan taida maistua. Lennänkö suoraan hautajaisiin.

Katsokaa 23s eteenpäin. Moniko olisi arvannut, että tällä naisella on myös huumorintajua? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Certainly, the sun rises every day to see Megan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitti Ephe, melkein jo aloin tykkäämään tytöistä. Pelottavaa.

Katsokaa 23s eteenpäin. Moniko olisi arvannut, että tällä naisella on myös huumorintajua? :D

Anteeksi kun olen tosikko, mutta sehän on normi ihminen. Ois jännä jos sillä ei ois minkäänlaista huumorintajua. :rolleyes:

SIC:in ja MÖYKKYSEN iltarukous

Megan meidän, joka esittelet tissejäsi Hollywoodissa.
Kiimainen olkoon sinun katseesi.
Laihana pysyköön kroppasi.
Kiihoittunut olkoon voihkeesi,
myös elokuvissa niin kuin märissä unissammekin.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen runkkumateriaalimme.
Ja anna meille se synti anteeksi, että joskus Maisan perään kuolaamme,
niin kuin mekin anteeksi annamme sinulle, että olet mennyt naimisiin.
Aläkä tee koskaan lapsia, vaan pysy aina samalaisena
kuin olet Transformers ykkösestä saakka ollutkin.
Sillä sinun perään kuolaamme,
voihkimme ja tumputamme.
Iankaikkisesti, Meganimme.

Nyt kun on iltarukouksetkin runk... rukoiltu niin josko se olisi kilttien tyttöjen nukkumaanmenoaika. Jos sitä näkisi jotain jänniä unia vaikka...? Hyvää yötä ja kauniita unia, pölhökustaat! :)

Ei tullut vatsaoireita, mutta en ollutkaan tarpeeksi rohkea maistamaan pekonia suklaalla... :D Ruoka oli kyllä hyvää (sopivan pinkkiä) ja seura mitä parhainta!

Ai juma, mun äiti maistoi niitä suklaapekoniruusukkeita:D Se oli hoitamassa mun koiraa tänään ja sanoin että ottaa kakkua, mutta kannattaa poistaa ne suklaat, niin se hullu maistoi ja tykkäsi niistä!! Sitten se väläytti mulle että mistäs sinä voit tietää onko ne hyviä kun et edes ole maistanut. Kyllä voi omena pudota kauas puusta.

Back
Ylös Bottom