Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dodiih...

c29b88f93e6839d9022c61ccec76b86a.webp

Pohjois-Karjalasta Keski-Suomeen palattu taas hetkellisesti. Mitäköhän sitä uskaltais näin yötä vasten syödä ettei tulisi liian täyteen ja näkisi painajaisia :rolleyes:

Mitäköhän sitä uskaltais näin yötä vasten syödä ettei tulisi liian täyteen ja näkisi painajaisia :rolleyes:
Tosisyöjät syö mitä vaan. Pitäisköhän alkaa pitää ruoka/unipäiväkirjaa, jos sieltä vaikka löytyis syy oudoille unille?? Kuolema koittais, jos suklaa osoittautuis syypääks. Onni onnettomuudessa, ettei tarvii enää Triptyliä syödä, oi niitä aikoja, oi niitä unia.

Tosisyöjät syö mitä vaan. Pitäisköhän alkaa pitää ruoka/unipäiväkirjaa, jos sieltä vaikka löytyis syy oudoille unille?? Kuolema koittais, jos suklaa osoittautuis syypääks. Onni onnettomuudessa, ettei tarvii enää Triptyliä syödä, oi niitä aikoja, oi niitä unia.
Mä nään kyllä lähestulkoon joka yö ihan pimeitä unia. Luulen ettei itsellä ainakaan ruokavalio vaikuta unen sisältöön. Lienee alitajuntani on vain vähän himmeä :D

Onneksi ei tarvi herää huomen aikasin töihin.

Mä nään kyllä lähestulkoon joka yö ihan pimeitä unia. Luulen ettei itsellä ainakaan ruokavalio vaikuta unen sisältöön. Lienee alitajuntani on vain vähän himmeä :D
Onneks vaan vähän himmeä. Mulla taitaa olla pilkkopimeä, mikäli unia on uskominen. En haluais päivänvalossa nähdä alitajuntaani, vähemmästäki säikähtäis puolikuoliaaks. :D

"Ajetaan lujaa niin ehtii perille ennn kuin nukahtaa." :D Hyvin toimi, ihan en nukahtanut. Nyt taas JKL ja aamulla saa suht rauhassa nukkua. Öitä.

Vielä pari tuntia työ-öissä, ja sitten ois kaks päivää vapaata.

Epäreilua! Mulla vielä 36 vuotta töitä ja sitten pääsee eläkkeelle. :dance:

No ei oo paha sitten ollenkaan.

Mulla on vaan 3 vk lomaa nyt ja sit myöhemmin alkusyksystä 1vk.

Usein olen aloittanut lomani vasta elokuun puolella, kun muut hätäsimmät ovat jo palanneet. Ai että sitä ilon ja onnen päivää kun palanneet ovat naama nurinpäin ja itse pääsee paukuttelemaan henkseleitä lomalle lähtiessä. Tulee vähintään kaksinkertainen ilo :D .

Voipi olla, että syksyllä / talvella pidän vielä extra viikon taikka vähintäänkin muutaman pidennetyn viikonlopun. Apaut 10 vuotta sitten otin mieluummin kaikki lomat rahana, nyt taas otan kaikki lomarahatkin lomana aina kun mahdollista ja tarvittaessa vielä palkatonta päälle. Ei ilman lomaa kyä pärjää, vanhuus.

Back
Ylös Bottom