Kannatti siis mennä. 
Tänään onpi soinut repeatilla tämä:

Tänään onpi soinut repeatilla tämä:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tosisyöjät syö mitä vaan. Pitäisköhän alkaa pitää ruoka/unipäiväkirjaa, jos sieltä vaikka löytyis syy oudoille unille?? Kuolema koittais, jos suklaa osoittautuis syypääks. Onni onnettomuudessa, ettei tarvii enää Triptyliä syödä, oi niitä aikoja, oi niitä unia.Mitäköhän sitä uskaltais näin yötä vasten syödä ettei tulisi liian täyteen ja näkisi painajaisia![]()
Mä nään kyllä lähestulkoon joka yö ihan pimeitä unia. Luulen ettei itsellä ainakaan ruokavalio vaikuta unen sisältöön. Lienee alitajuntani on vain vähän himmeä :DTosisyöjät syö mitä vaan. Pitäisköhän alkaa pitää ruoka/unipäiväkirjaa, jos sieltä vaikka löytyis syy oudoille unille?? Kuolema koittais, jos suklaa osoittautuis syypääks. Onni onnettomuudessa, ettei tarvii enää Triptyliä syödä, oi niitä aikoja, oi niitä unia.
Onneks vaan vähän himmeä. Mulla taitaa olla pilkkopimeä, mikäli unia on uskominen. En haluais päivänvalossa nähdä alitajuntaani, vähemmästäki säikähtäis puolikuoliaaks. :DMä nään kyllä lähestulkoon joka yö ihan pimeitä unia. Luulen ettei itsellä ainakaan ruokavalio vaikuta unen sisältöön. Lienee alitajuntani on vain vähän himmeä :D
Vika työviikko ennen loma alkoi ja perjantaina on jo vapaata![]()
Reilua, mulla on viä 6 vkoa töitä ja sitten vasta 5 vkoa lomaa...
Reilua, mulla on viä 6 vkoa töitä ja sitten vasta 5 vkoa lomaa...
Epäreilua! Mulla vielä 36 vuotta töitä ja sitten pääsee eläkkeelle. :dance:
Mulla on vaan 3 vk lomaa nyt ja sit myöhemmin alkusyksystä 1vk.
Mullakin eka kesäloma sitten kouluaikojen. Tähän asti olen katkerana vain seurannut muiden lomailuja vierestä ja odottanut tätä päivää kun itsekkin saa lomailla ansaitusti.Reilua, täällä sitä lomaa ei ole ollenkaan. o/