Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin kannustamssa työkavereita ideapark-juoksussa, pari vetäs kympin lenkin ja kaks puolimaratonin. Hitto että juoksijoilla (ainakin suurimmalla osalla) on tosi ruman malliset kropat. Sellasia saatanan laihoja pyllyttömiä heinäseipäitä siellä huiteli. Tunsin oloni ihan valtavan leveeharteiseks kerranki :D :D

Olin kannustamssa työkavereita ideapark-juoksussa, pari vetäs kympin lenkin ja kaks puolimaratonin. Hitto että juoksijoilla (ainakin suurimmalla osalla) on tosi ruman malliset kropat. Sellasia saatanan laihoja pyllyttömiä heinäseipäitä siellä huiteli. Tunsin oloni ihan valtavan leveeharteiseks kerranki :D :D

Onko varaa huudella?

Onko varaa huudella?

On jonkun verran. Mä en syty tippaakaan sellasista ylilaihoista juoksijan vartaloista. Ja _mun_ mielestä mulla on paljon normaalimman ja terveemmän näkönen kroppa kuin monilla juoksijoilla jotka tänään näin. Toki siellä juoksi monennäköstä porukkaa, mutta vaikka jotkut juoksijat timmissä kunnossa olikin niin mielummin ottaisin omaan kroppaani 5kiloa fläsää kuin sellasen luurankovartalon. Mutta tää on vaan mun mielipide ja tähän on turha tarttua sen enempää :)

Lähtiskö tuota pesemään prätkää. :haart:

[video=youtube_share;969BaamqspY]http://youtu.be/969BaamqspY[/video]

Ei hyvä isä mikä päivä. Kaivettiin veljen kanssa Tunturi tuolta katoksesta ja niinhän se hörähti. On sitten vähän mopoiltu tälle päivälle, kyllä se tuo SuperSporti vielä kulkee ja ihanasti tuoksuu vaatteet kakstahtibensiinille.

Ei hyvä isä mikä päivä. Kaivettiin veljen kanssa Tunturi tuolta katoksesta ja niinhän se hörähti. On sitten vähän mopoiltu tälle päivälle, kyllä se tuo SuperSporti vielä kulkee ja ihanasti tuoksuu vaatteet kakstahtibensiinille.

Se on hieno tuoksu...

[video=youtube_share;SQbrsREoIUE]http://youtu.be/SQbrsREoIUE[/video]

Piru kun rupes Forrest Gumpin takia tekemään mieli katkarapua. Siinä kun Bubba luetteli niitä katkaravun käyttötapoja, niin vesi tuli kielelle.

^^Mustaan leskeen oluelle? Oon käyny Ylivieskassa viimeks joskus 9vuotta sitten. Siellä tais sillon olla Musta leski ja oisko ollu joku Vieska.

^^Mustaan leskeen oluelle? Oon käyny Ylivieskassa viimeks joskus 9vuotta sitten. Siellä tais sillon olla Musta leski ja oisko ollu joku Vieska.

Vieska on lopettanu mut Musta Leski on kovasti pystyssä :D Saunaan pitäis kohta ja sit keksiä mitä tekis. Ykassa kävin jo päivällä vähä ostoksilla :)

Vieska on lopettanu mut Musta Leski on kovasti pystyssä :D Saunaan pitäis kohta ja sit keksiä mitä tekis. Ykassa kävin jo päivällä vähä ostoksilla :)
Oho, Ykassakin pyörii pakkislaisia :D Ainoo hyvä mesta Ylivieskassa on varmaan Kymppikerho. Jos elämyksiä kaipaa, niin suunnaksi Jokeri :D

Vieska oli aikanaan kova. Exä ja sen serkku oli molemmat alaikäsiä mutta serkun sisko oli sitten 18v niin ne meni kaikki kolme saman tyypin pahveilla sisään. Eka meni passilla, toinen ajokortilla ja me exän kanssa istuttiin jonkun aikaa mustassa leskessä ennenkun kehattiin mennä sitten kuvallisilla henkilöpapereilla yrittään:D. Kaikki päästiin onnellisesti baariin.

Back
Ylös Bottom