Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arginiini alkaa taas tauon jälkeen potkia. Heräsin ekan kerran joskus puoli kuudelta täysin virkeänä. Kohta jos ihan vähän evästä ja sitten pyörällä salille! :)

Miten sie sitä käytät, Xairax? Vedät joka päivä, välipäivinäkin?

Miten sie sitä käytät, Xairax? Vedät joka päivä, välipäivinäkin?

Illalla ennen nukkumaanmenoa lusikallinen suuhun ja reilulla nesteellä alas. Jos tulee pitempi reenitauko niin en ota, mutta nytkin kun on vähän raskaampi putki päällä niin joka ilta otan.

Mulla meni melkeinpä koko purkki hukkaan, kun ei sitä oikein tullut käytettyä. En nähnyt sen toimintaa kovin selkeästi. Otin kylläkin sen ennen treeniä enkä ajatellut että toimisi noin niinkuin kokonaisvaltaisesti jaksamiseen. Harmi vain että se on ehkä pahimman makuinen lisäravinne mitä olen maistanut... Haisee miesmehulta ja maistuu siltä miltä hevosen paska haisee. :D Vois silti kokeilla. Kauanko sie oot sitä nappaillu ennen kuin on alkanu "potkii" ja mites annostus?

Mulla meni melkeinpä koko purkki hukkaan, kun ei sitä oikein tullut käytettyä. En nähnyt sen toimintaa kovin selkeästi. Otin kylläkin sen ennen treeniä enkä ajatellut että toimisi noin niinkuin kokonaisvaltaisesti jaksamiseen. Harmi vain että se on ehkä pahimman makuinen lisäravinne mitä olen maistanut... Haisee miesmehulta ja maistuu siltä miltä hevosen paska haisee. :D Vois silti kokeilla. Kauanko sie oot sitä nappaillu ennen kuin on alkanu "potkii" ja mites annostus?

Reilu teelusikallinen ennenkun meet nukkuun. Ensimmäisenä, viimestään jo toisena yönä huomaat vaikutuksen. Ainakin unet muuttuu

Kyllä sen vaikutuksen huomaa joissakin asioissa jo ekasta kerrasta. Ainakin mulla arginiini vaikuttaa uniin todella vahvasti. Ja nimenomaan tuohon, että herää omia aikojaan tosi aikaisin ja tosi virkeänä. Myös unien näkeminen lisääntyy, mulla ne yleensä tuppaa sitten olemaan aika väkivaltaisia. Kyllä sen pitkällä aikavälillä huomas, että lihakset palautuu paremmin, eli se "toisen päivän piina" oli paljon pienempi ja näin ollen jaksoi treenata saman lihasryhmän melko kovaakin vaikkei edellisestä treenistä olisi kulunut kuin ehkä neljä päivää. Arginiini on kyllä ihan hirveän makuista, mutta esim. jugurtin tai maitorahkan seass menee ihan hyvin. Nyt oon sit vaan teelusikallisen nakannu huiviin ja samantien vettä/mehu/tms. perään. Semmonen kukkurateelusikallinen suunnilleen.

Ai niinkö sitä arginiinia pitäs ottaa?? Luulin että se on tryptofaani joka yöuneen vaikuttaapi..

Reilu teelusikallinen ennenkun meet nukkuun. Ensimmäisenä, viimestään jo toisena yönä huomaat vaikutuksen. Ainakin unet muuttuu

Selevä homma. Pitääpä yrittää saada aikaseksi ostaa tuota joku päivä.

Kiitos Xairaxille ja Vilulle vastauksista. :)

Selevä homma. Pitääpä yrittää saada aikaseksi ostaa tuota joku päivä.

Kiitos Xairaxille ja Vilulle vastauksista. :)

Räjäytti kyllä myös ainakin sinkki+magnesiumcombon kanssa selän aika finneille, joten kaippa tuolla se luvattu testoboosti ainakin jossain määrin on, vaikkakin varmaan hyvin pieni.

Kyllä sen vaikutuksen huomaa joissakin asioissa jo ekasta kerrasta. Ainakin mulla arginiini vaikuttaa uniin todella vahvasti. Ja nimenomaan tuohon, että herää omia aikojaan tosi aikaisin ja tosi virkeänä. Myös unien näkeminen lisääntyy, mulla ne yleensä tuppaa sitten olemaan aika väkivaltaisia. Kyllä sen pitkällä aikavälillä huomas, että lihakset palautuu paremmin, eli se "toisen päivän piina" oli paljon pienempi ja näin ollen jaksoi treenata saman lihasryhmän melko kovaakin vaikkei edellisestä treenistä olisi kulunut kuin ehkä neljä päivää. Arginiini on kyllä ihan hirveän makuista, mutta esim. jugurtin tai maitorahkan seass menee ihan hyvin. Nyt oon sit vaan teelusikallisen nakannu huiviin ja samantien vettä/mehu/tms. perään. Semmonen kukkurateelusikallinen suunnilleen.

Nimimerkki Naru on käyttänyt seuraavanlaista reseptiä:

valmistamme tänään yömyssyn nimeltään "nuijanukutus." Ainesosat:
1 osa GABA
2 osaa sitruunahappo
4 osaa L-arginiini
nautitaan 3mg melatoniinin ja 800mg magnesiumin kanssa 1h ennen nukkumaanmenoa.

N. 5 illan kokemuksella toimivuus ollut toistaiseksi 100%, eli nukahtamisongelmat näyttäisivät olevan historiaa.
Hain tänään tuon sitruunahapon apteekista, mutta muuten samaa komboa vedetty nuo 5 kertaa.

Eli ymmärtääkseni tuo sitruunahappo poistaa arginiinin pahan maun.

Arginiini on niin vahvasti emäksinen, että vaatii vahvasti happaman vastineen. Siksi esim. maitorahkat tai sitruunamehut on ok :) Mä olen kovin kranttu ja oon ykiny monesti ton argin kanssa. Limsastahan se vie hapot ja tavallisesta mehusta maun.

Karvinen on tiivistänyt tämän maanantain fiilikset hyvin.. Viikonloppu takana mutta entistä väsyneempänä töihin, millon kerkeis nukkua kunnolla?

Sama.. :/ vkloppusinka osaa nukkua sitä 6-7h enempää ja sit ku maanantai koittaa ni ei millää heräis.. :D

Sais edes nukuttua tuon 6h niin jaksais edes vähän paremmin.. Kun unet on luokkaa 4h-6h viime keskiviikosta lähtien (no viime yönä sentäs 7h) niin mulla ainakin meinaa olla vaikea piristyä näin maanantaiksi. Enkä edes juonu viikonloppuna, se keskiviikko riitti mulle :)

Miul o ollu perse vajaa vuoden mustelmilla ko vaihoin tietokonetuolin puiseen pallituoliin. Kamalan näköstä.
Oon myös juonu yli viikon putkeen vaik on ollu rahat 2viikkoo loppu.
juon nytki

Huomenta! :) Mitäköhän kaikkea sitä tänään keksisi? Illalla on ainakin pakko päästä hillumaan treeneihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom