Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voitko mainostaa tätä mulle vielä vähän lisää? Harkitsen jo, että olen kerrankin järkevä ja menen kerrankin ajoissa nukkumaan. Toinen tsäänssi on se, että nyt syön loppuun ja sitte istun kello kaks kirja kädessä...

Puhut nyt väärälle miehelle, kun en tiedä tuosta ajoissa nukkumaan menemisestä. Monta kertaa sitä on yritetty, mutta aina yhtä huonolla menestyksellä. Jäi muuten harkkatöidenkin tekeminen pois tältä viikonlopulta, eli ei kovin tehokas vkl.

Argh, että voi olla ihmisellä lahopää. Ensin mä poltin auringonkukansiemenet mustiks ja äsken mä hokasin, et mullahan on kanamunia keittymässä. Ollut jo, öö, puol tuntia. Mahtavat olla kypsiä. :rolleyes: En oo sentäs tulipaloa onnistunut aiheuttamaan.

Puhut nyt väärälle miehelle, kun en tiedä tuosta ajoissa nukkumaan menemisestä. Monta kertaa sitä on yritetty, mutta aina yhtä huonolla menestyksellä. Jäi muuten harkkatöidenkin tekeminen pois tältä viikonlopulta, eli ei kovin tehokas vkl.

Mulla on kesäksi tavoite hankkia unirytmi. Voisinko oikeesti ulkoistaa ajatteluni jollekin, joka vain pakottaisi mut nukkumaan? Tarvin vähän käskyä nyt.
Ja älä huoli, mulla jäi kaikki suunnitellut jutut viikonlopulta tehtyä, mutta silti olen tosi hyvällä mielellä. Melkein pitäisi lainata rafia siguun:
Vaikka asiat on hieman rempallaan niin silti hyvä fiilis.

Mulla on kesäksi tavoite hankkia unirytmi. Voisinko oikeesti ulkoistaa ajatteluni jollekin, joka vain pakottaisi mut nukkumaan? Tarvin vähän käskyä nyt.
Ja älä huoli, mulla jäi kaikki suunnitellut jutut viikonlopulta tehtyä, mutta silti olen tosi hyvällä mielellä. Melkein pitäisi lainata rafia siguun:

Ainakin henk. koht. ihan mahdoton tehtävä hommata kesäksi joku unirytmi. Arkisin on toimistoaikaan duunissa, viikonloppuisin saattaa mennä toimistoajan alun aikaan nukkumaan :D Muutenkaan ei väsytä juurikaan kun on koko ajan valoisaa. Tsemppiä kuitenkin yritykseen.

Alkuviikosta oltiin pikalomailemassa New Forestissa ja nappasin kuvan villiponista:

IMG_2120.webp

Noita oli ihan joka paikassa. Heppatyton unelmapaikka! :haart: Olisipa taallakin.

E. Viela toinen poni ja vauva:

IMG_2108.webp

Jännä remixi. :rock:
[video=youtube_share;GIO27E5EubU]http://youtu.be/GIO27E5EubU[/video]

Olipa kiva herätä kolmelta aamulla eikä saada unta enää sen jälkeen. :hyper:
No, tulipa tehtyä aamulenkki ja nyt kuudeksi töihin...

(Ei jaksanu yö-threadiin)

Asiasta viidenteen. Onkohan kiinnostuskiikarien käyttöä ihmisten mielestä yhtä ärsyttävää kuin hahmotuskiikarien? Kerran ravitsemusliikkeessä olin saada rikotusta juomalasista kun hahmotin käsistäni muodostamillani hahmotuskiikareilla skitsoilevaa narkomaania. Toki tilanne johti siihen, että menin laittomasti rajoittamaan narkomaanin perusoikeutta heilutella rikottua lasia ja lensin ravitsemusliikkeestä pihalle.

Ei kuin kunnon kahvipöhinät päälle ja paluu arkeen.

Huomenta! Töihin loman jälkeen... Aivosumu on väistämätön. Sitä ennen salille riehumaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuka keksi aamun... Melekeen ottaa päähän tämmönen heräily joka aamu.

Täydet rispektit teille jotka jaksatte aamulle mennä salille. Huh huh...

Back
Ylös Bottom