Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Turpaan tuli :dance: Fiilikset tiivistettynä: tuomaripeli oli paskaa ja Tsekki sai pelata ihan kuinka sikaa tahansa ja peli meni kendoksi. Suomi sen sijaan voisi opetella laukomaan maalia kohti, kun nyt meni jatkuvasti kuteja hutiin.

Meinasin kirjoittaa oikeestaan samoilla sanoilla :D Vittu mitä paskaa!

Minusta taas alkaa pikkuhiljaa kuoritua joku puunhalaaja. Olen tässä viime päivien aikana juonut kaappiin unohtunutta teetä pois ja panostanut niistä syntyvän jätteen lajitteluun niinkin tarkasti, että olen pihdeillä poistanut niistä ne pienet metalliset niitit, ettei ne mene biojätteen tai keräyskartongin joukkoon.

Tom Hardy on kuuma!

Mun pitäs väsäillä jääkaappi täytee eväitä, jotta saan pakattua kaikki paistinpannut sun muut mukavuudet millä pystyy kokkaamaan. Olispa muuttaminen yhtä kivaa ku paneminen. Vois muuttaa sit vaikka koko ajan. Vaikka on muuttamisessa hyviäkin puolia, tulee pengottuu kaikki tavarat läpi ja heitettyy turhat roinat pois :D

Futistreenit takana ja jokainen vaatekappale läpimärkä. Nyt RUOKAA!

Syö ittes pulleaksi! :whip:

[video=youtube_share;GdQ99sW1qWg]http://youtu.be/GdQ99sW1qWg[/video]

Just mää tässä mietin, että pitäiskö ottaa iltapalaa santsikierros. :) Iski muuten aivan järkyttävä väsymys, kun juoksi puolitoista tuntia vesisateessa pallon perässä ja kotiin tullessa luonnollisesti kuuma suihku ja ruokaa. Mitähän siitä opiskelusta tänään vielä tulee?

Just mää tässä mietin, että pitäiskö ottaa iltapalaa santsikierros. :) Iski muuten aivan järkyttävä väsymys, kun juoksi puolitoista tuntia vesisateessa pallon perässä ja kotiin tullessa luonnollisesti kuuma suihku ja ruokaa. Mitähän siitä opiskelusta tänään vielä tulee?

Tärkein kysymys on, missä on pätkispussi?

Mitähän siitä opiskelusta tänään vielä tulee?

Unohda koko homma suosiolla. Niin minäkin tein. Alkaa tulla tenttiin lukeminen korvista jo, vaikka tiedän, että kun tenttipaperin saa naaman eteen, niin siinä miettii "olisi pitänyt lukea enemmän...". Aina nuo viimeiset tentit on niitä murheenkryynejä, kun kaiken panostuksen on käyttänyt ekoihin.

Pätkispussi on turvassa 50 km:n päässä! Vaikka se onkin parasta ikinä, niin pelkään, että ääneni alkaisi muistuttaa tummaa minttusuklaata. ;)

Hyvä Piki! Hieno homma. Mä olen nyt syöny kaikki lakut ja kaikki Toffifeet. Vielä on yksi tuubi Chloettaa jäljellä ja pari kourallista sipsejä. Tuhoan ne tänään. On sitten tuhottu kaikki pahat jutut ja voi keskittyä honotukseen ja kimitykseen :D

Tom Hardy on kuuma!

Mun pitäs väsäillä jääkaappi täytee eväitä, jotta saan pakattua kaikki paistinpannut sun muut mukavuudet millä pystyy kokkaamaan. Olispa muuttaminen yhtä kivaa ku paneminen. Vois muuttaa sit vaikka koko ajan. Vaikka on muuttamisessa hyviäkin puolia, tulee pengottuu kaikki tavarat läpi ja heitettyy turhat roinat pois :D

Vaihtaako jebou kaupunkia?

Hyvä Piki! Hieno homma. Mä olen nyt syöny kaikki lakut ja kaikki Toffifeet. Vielä on yksi tuubi Chloettaa jäljellä ja pari kourallista sipsejä. Tuhoan ne tänään. On sitten tuhottu kaikki pahat jutut ja voi keskittyä honotukseen ja kimitykseen :D

Kimitä sää vaan, niin keskiarvo on melkein normaali naisen ääni! :D Tuhoa tänään kaikki, niin huomenna voin lähettää sulle mun karkkikaapin sisällön...

Kimitä sää vaan, niin keskiarvo on melkein normaali naisen ääni! :D Tuhoa tänään kaikki, niin huomenna voin lähettää sulle mun karkkikaapin sisällön...

Yritättekö tehdä minusta läskin, neiti eebenpuu?

edit. Tai siis läskimmän. Ei nyt unohdeta näitä lähtökohtia...

Yritättekö tehdä minusta läskin, neiti eebenpuu?

edit. Tai siis läskimmän. Ei nyt unohdeta näitä lähtökohtia...

Neiti ivory, lohduttaako, jos sorrun syömään vielä tonnikalaa? Nälkä hirmuinen kurnii vatsassani!
ps. Oon käynny sun treenipäivyrissä, ei mee läskiasiat läpi!

Neiti ivory, lohduttaako, jos sorrun syömään vielä tonnikalaa? Nälkä hirmuinen kurnii vatsassani!
ps. Oon käynny sun treenipäivyrissä, ei mee läskiasiat läpi!

Miss WhiskeyBass, tuna on ihan okei. Ja pois minun päivyristä :D Saamari kun saa edes olla läski rauhassa.

Unohda koko homma suosiolla. Niin minäkin tein. Alkaa tulla tenttiin lukeminen korvista jo, vaikka tiedän, että kun tenttipaperin saa naaman eteen, niin siinä miettii "olisi pitänyt lukea enemmän...". Aina nuo viimeiset tentit on niitä murheenkryynejä, kun kaiken panostuksen on käyttänyt ekoihin.

Voitko mainostaa tätä mulle vielä vähän lisää? Harkitsen jo, että olen kerrankin järkevä ja menen kerrankin ajoissa nukkumaan. Toinen tsäänssi on se, että nyt syön loppuun ja sitte istun kello kaks kirja kädessä...

Miss WhiskeyBass, tuna on ihan okei. Ja pois minun päivyristä :D Saamari kun saa edes olla läski rauhassa.

Nyt mulle mausteista iltateetä ja sulle pillereitä! :D

Meikästä on tulossa hyvää vauhtia hippi. Hyvää aasialaista safkaa kokkaan, Bob Marley soi ja muutama bisse. Aurinko paistaa jne. Vaikka asiat on hieman rempallaan niin silti hyvä fiilis. Viime aasian reissulla viidakossa taisi joku kolahtaa päähän.

Rastafari susta on tulossa, noi kaljat pitää vain vaihtaa, rasta ei juo tippaakaan. On muuten mielenkiintoinen uskonto sääntöineen ja rajoituksineen.
Vaikka asiat on hieman rempallaan niin silti hyvä fiilis.
Parhautta:D

Ja tähän ei vaan kyllästy.
http://www.youtube.com/watch?v=15hN2-juqcQ

Odotin bussia ja viheltelin hidasta brittimarssia. Pysäkillä istui pultsariukko ja -akka, joista jälkimmäinen kysyi, mitä viheltelen. Kun vastasin, että brittiläistä sotilasmarssia, sanoi ukko tuntevansa ko. kappaleen. Minä sitten hymähtelin ja sanoin "juu juu". Ukko vakuutti kuitenkin tietävänsä kappaleen ja sanoi sitä soitetun ensimmäisessä maailmansodassa. Sanoin sen olevan vanhempaa perua, mutta ukko pysyi kannassaan. Kyseinen marssi löytyy seuraavasta pätkä 6:14 eteenpäin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom