Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahvia ja viikonloppu, jeij!
Tenttiinlukua ja harkkatyötä viikonloppu :dance:
Olin tuossa jo aivan innoissani kun kurkkasin postilaatikkoon ja näin, että oli kirje Puolustusvoimilta, mutta eihän se ollutkaan kertauskäsky :(
Ite oon kerran saanu sieltä kirjeen ja sydän tais lyödä pari kertaa tyhjää. Onneksi se oli vaan joku vapaaehtoinen viikonloppusetti jonka skippasin hyvillä mielin.
Niskat jumissa ja/tai verenpaine korkealla?
Niskat nyt on aina jumissa ja mulla on toi verenpaine melkein toisessa suunnassa yleensä. Huimaa mua useinkin just ton matalan verenpaineen takia, mut nyt on ihan erilaista. En tiiä. Nyt tuli sit kurkku kipeeks, että kai mä oon vaan tulossa kipeeksi ja siks heittää päässä ja silmissä.
Joo tää on selvä juttu, sä tarttet hunajahierontaa, kuohuviiniä ja muusiksi Neljä Ruusua.

Mä olin tasan vuosi sitte viikon kertaamassa ja ihan mukavaa puuhaahan se oli. Nyt toi oli vaan kutsu johonki nuorten reserviläisten päivään. Vois kyllä melkeen ilmottautua, sais mukavasti kulumaan yhen lauantain syksyllä ja pääsis ampumaan.
Onko se nyt reilua aiheuttaa Kairalle niskajumituksen lisäksi masennusta...muusiksi Neljä Ruusua.
Toi ammuskelu ja telttailu ei oo oikein mun juttu. Sinällään ois mahtavaa jos paikalla ois kaikki vanhat inttitutut mutta käsittääkseni ne ei kokoa mitenkään erikseen jotain tietyn tulokaskauden joukkuetta.
Onko se nyt reilua aiheuttaa Kairalle niskajumituksen lisäksi masennusta.
Too late, mä oon jo ihan totaalimasentunut ihmispaska :D