Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika nöyryyttävä toi tilin saldo reissun jälkeen. Moonlightiinkin mennyt yli 100e, vaikka taisin juoda siellä 3. Kuka dokas mun rahat? Oliko se se intialainen? :D
Olen otettu päästessäni uniisi. Oletettavasti kuitenkin olin järin ärsyttävä ja hemmetin tyhmä.
Täh, juu eiku ei eiku miten?Te ootte sekasi.
Itse olen kuulemma päässy vieraileen erään unissa :haart: aaawww :haart: vaikkei olla edes nähty :D
Tänne tarttis kans aurinkoa. Eilen oli niiiiin kiva ilma ja nyt on taas ankeeta ja kylmää. Mä yritän kovasti korvata puuttuvaa aurinkoa ylimääräisellä kofeiinilla, mut tää homma ei nyt oikein toimi. Ehkä ens yön pitkät yöunet lataa akut tehokkaammin.
Sain tuossa pari tuntia sitten tekstiviestin, jossa minun väitettiin tilanneen Aku Ankka 14 kuukaudeksi eteenpäin. Minä en ole varmasti tilannut mitään ja jos tuo firma kehtaa niin väittää, otan välittömästi yhteyttä kuluttajavirastoon.
Joo, vois pikkuhiljaa loppua tuo Judiksen ryyppääminen. Alkaa olla jo melko huolestuttavaa...Et vain muista puhelinmyyjän kanssa tekemääsi diiliä enää, koska olit tavalliseen tapaan kahden promillen humalassa keskellä päivää.
Onpa hieno ilima ja lämmin. Taidanpa pysyä sisällä ihan vain näyttääkseni tolle hra auringolle ettei se mua määrää!
Onpa hieno ilima ja lämmin. Taidanpa pysyä sisällä ihan vain näyttääkseni tolle hra auringolle ettei se mua määrää!
Oliks the risteily jo? Kuka veti pohjat ? :D

Risteily oli jo. Mikä tapahtui laivalla pysyy laivalla.![]()