Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika nöyryyttävä toi tilin saldo reissun jälkeen. Moonlightiinkin mennyt yli 100e, vaikka taisin juoda siellä 3. Kuka dokas mun rahat? Oliko se se intialainen? :D

Aika nöyryyttävä toi tilin saldo reissun jälkeen. Moonlightiinkin mennyt yli 100e, vaikka taisin juoda siellä 3. Kuka dokas mun rahat? Oliko se se intialainen? :D

Mä en oo uskaltanu vielä ees kattoo mitä tilinsaldo näyttää... En oo tosin kotiinkaan vielä päässy että ei sen puoleen :D

Minäkin haluaisin nähdä teistä pakkiksen tyttäristä unta, mutta olen niin huono muutenkin näkemään unia ettei niin ole tapahtunut..:(

Itse olen kuulemma päässy vieraileen erään unissa :haart: aaawww :haart: vaikkei olla edes nähty :D

Tänne tarttis kans aurinkoa. Eilen oli niiiiin kiva ilma ja nyt on taas ankeeta ja kylmää. Mä yritän kovasti korvata puuttuvaa aurinkoa ylimääräisellä kofeiinilla, mut tää homma ei nyt oikein toimi. Ehkä ens yön pitkät yöunet lataa akut tehokkaammin.

Mä yritän kanssa tuolla kofeiinilla, taas meinaa olla energiat hukassa. Paitsi että onneksi eilen illalla löytyi virtaa treeneihin, päiväunet ja pari kuppia kahvia sitä ennen teki tehtävänsä, jaksoi riehua hullunlailla sen yhden tunnin. :dance2:

Sain tuossa pari tuntia sitten tekstiviestin, jossa minun väitettiin tilanneen Aku Ankka 14 kuukaudeksi eteenpäin. Minä en ole varmasti tilannut mitään ja jos tuo firma kehtaa niin väittää, otan välittömästi yhteyttä kuluttajavirastoon.

Voi, voi. Tossun alla ollaan. Huomenna kiekkomatsia katsomaan kolmansille treffeille ja nyt jo tulee tinkausta siitä, että paljoko aattelin dokata kaliaa.

Ostin tänään subbarin ja vahvistimen mun hifiFifiin. Saa nähä onko niistä mihkään sit ku tulevat!

Sain tuossa pari tuntia sitten tekstiviestin, jossa minun väitettiin tilanneen Aku Ankka 14 kuukaudeksi eteenpäin. Minä en ole varmasti tilannut mitään ja jos tuo firma kehtaa niin väittää, otan välittömästi yhteyttä kuluttajavirastoon.

Et vain muista puhelinmyyjän kanssa tekemääsi diiliä enää, koska olit tavalliseen tapaan kahden promillen humalassa keskellä päivää.

Onpa hieno ilima ja lämmin. Taidanpa pysyä sisällä ihan vain näyttääkseni tolle hra auringolle ettei se mua määrää!

Onpa hieno ilima ja lämmin. Taidanpa pysyä sisällä ihan vain näyttääkseni tolle hra auringolle ettei se mua määrää!

Sama ja vedän vieläpä kaihtimet kiinni!

Joo sisällä täs on pysytelty. Jos kohta tonne kaupoille et kerkee..

Oliks the risteily jo? Kuka veti pohjat ? :D

Back
Ylös Bottom