Deleted member 65498
Huomenta. Taas on ihan omat vuorokaudenajat. Kyllä se tästä. Tänään syödään kovasti, reenataan jalat ja syödään lisää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mittarissa +16. Asfaltti kutsuu---->:whip:
Kyllä meikästä juoppo saadaan: Join yhen oluen ja tunnin päästä hedari. :thumbs:

"Suurimman sallitun nopeuden ylittäminen. Nopeus rajoitettu liikennemerkein 80km/h, ajoi 100km/h, ylitys 20km/h"
:jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas:
Mie odottelen samanmoista, tosin tein sen autola ja tolppaan... :jahas:
SEAGRAM: Eihä se varmaan ainakaan tunnin päästä ois tullu, mutta kokemuksesta tiedän että muutaman tunnin päästä sitäkin pahemmin.
Kyllapas jengia nyt vituttaa oikein urakalla. Ja kohta varmaan viela enemman kun sanon ettei mua vituta mikaan! Lahdetaan tanaan kahdeksi paivaksi New Forestiin maaseutulomailemaan, miehen synttarilahja mulle. Luvassa hevosratsastusta, tennista, metsalenkkeilya ja maalaispubeja. Toivon mukaan kelikin pysyy sateettomana...
Tuli eilen väsyneenä kirjoteltua punttimimmien alueelle.. :o
"Suurimman sallitun nopeuden ylittäminen. Nopeus rajoitettu liikennemerkein 80km/h, ajoi 100km/h, ylitys 20km/h"
:jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas:
Mulla on kyllä upein sisko ikinä. End of.