Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Taas on ihan omat vuorokaudenajat. Kyllä se tästä. Tänään syödään kovasti, reenataan jalat ja syödään lisää.

Kyllä meikästä juoppo saadaan: Join yhen oluen ja tunnin päästä hedari. :thumbs:

Mittarissa +16. Asfaltti kutsuu---->:whip:

"Suurimman sallitun nopeuden ylittäminen. Nopeus rajoitettu liikennemerkein 80km/h, ajoi 100km/h, ylitys 20km/h"

:jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Suurimman sallitun nopeuden ylittäminen. Nopeus rajoitettu liikennemerkein 80km/h, ajoi 100km/h, ylitys 20km/h"

:jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas::jahas:

Mie odottelen samanmoista, tosin tein sen autola ja tolppaan... :jahas:

SEAGRAM: Eihä se varmaan ainakaan tunnin päästä ois tullu, mutta kokemuksesta tiedän että muutaman tunnin päästä sitäkin pahemmin.

eDit: Ajattelin vain ilmoittaa että olen menossa tänään taas salille tauon jälkeen. Ihan vain ettei jollekkin tulis käsitys, että tämä kaikki läski tulis datailemalla.

Mie odottelen samanmoista, tosin tein sen autola ja tolppaan... :jahas:

SEAGRAM: Eihä se varmaan ainakaan tunnin päästä ois tullu, mutta kokemuksesta tiedän että muutaman tunnin päästä sitäkin pahemmin.

Mullekkin tulee jostain 3-4 bissestä tosi paska olo, vähän kuin krapula, harvemmin tulee vaan tuollaista "kohtuu käyttöä" harrastettua. Kaveriani lainaten "kun ryypätään niin ryypätään kunnolla".

Kyllapas jengia nyt vituttaa oikein urakalla. Ja kohta varmaan viela enemman kun sanon ettei mua vituta mikaan! Lahdetaan tanaan kahdeksi paivaksi New Forestiin maaseutulomailemaan, miehen synttarilahja mulle. Luvassa hevosratsastusta, tennista, metsalenkkeilya ja maalaispubeja. Toivon mukaan kelikin pysyy sateettomana...

Kiva kun on kivaa! Mä oon niin hyvällä tuulella että melkein ällöttää. Muutama päivä vapaata + kivaa ohjelmaa tiedossa myös.

Melkein kahden viikon päästä lomalomalomalomaa!!! Pitäis vaan jaksaa suunnitella homma paremmin kuin viime kesänä, jolloin vain tuhlasin bensaa ajellen ympäri Suomea, kun en vihtiny pysähtyä mihinkään. :rolleyes:

Onpas mukavat kelit, jäi työpäivän jälkeen vielä vähän aikaa nautiskellakin. Jotenkin epärealistisen hyvä fiilis, ilmeisesti kieltäydyn ajattelemasta kaikkea sitä stressiä jota pitäisi kai jo potea :D

Tää on kyllä sulle niin oikein. Perkeleen poliisin ystävä. Nyt tiijjät nih!

"On se hyvä että joku vahtii noita urpoja tuola liikenteessä....." Eikö ookki perkele. Ois nyt vielä kortin vieny helvetti.

Katsoin tän videon ja muistin miten huono Matrix Reloaded olikaan.

Aika uskomatonta hevonpaskaa :D

Vieläkin väsymys vaivaa viikonlopun rientojen jäljiltä. Onneksi lomaa vielä 5 päivää ja sitten takaisin duuniin. Jalkakin vaivaa ja vasta perjantaina pääsee taas salille!
Mut tässä biisi illan piristykseksi.

Back
Ylös Bottom