Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sehän tässä vituttaakin kun mikään muu ei tunnu kiinnostavan kun se työn teko. töissä aika kuluu ja on ihan jees ja sit ku pääsee pois ni ei enää mitä hajua mihin sitä menis rötväämään.

Aah okei. Mulla taas toisinpäin. Ei sillä kyllä sitä töissä viihtyy mutta kyllä mie vapaa-aikaa enemmän arvostan.

Ehkä se ois aika alottaa se salilla käynti taas? :D Siinähän sitä ois hommaa... Rauhassa vain pumppailee.

blaah.. kaikkea paskaa vaan mahan täydeltä ja internetin selailua. siinä on mun tulevaisuus

Toi on tyypillinen ikäkriisi. Sellainen olo, että "tässäkö tämä nyt oli?", ja seuraavat 60 vuotta. Oltu on ja paita löytyy.

jep. keskiverto pälliäisellä tossa "tässäkö tämä nyt oli?" kohdassa on vaan hieman enemmän mietittävää ku mulla. sellasta se on

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
blaah.. kaikkea paskaa vaan mahan täydeltä ja internetin selailua. siinä on mun tulevaisuus

Älä mee tuohon, pilasin nuoruudesta "hyvän kroppani" juuri noin. Nyt reilussa vuodessa joutunu tekeen paljon työtä että saanu kertyneet kilot pois, ei kiva.

no eipä tässä kamalasti oo pilaamista ku huono kroppa aina ollukki.

Mut sitä vaikeampi saada siedettävä kroppa mitä kauemmas sen päästää :)

vielä vaikeempi kyllä saada siedettävä mieli tähän kroppaan.

ei vittu. mun pitäis kyllä löytää joku uus foorumi varmaan niin ei tarvis koko ajan trollailla täällä fitnessihmisten keskuudessa. ehdotuksia?

4chan? Eläs nyt Ephe. Täällä on varmasti ihan helvetisti porukkaa jotka ei edes käy salilla. Onko se nyt niin vakavaa. ;)

Siis toi fiilis tulee nimen omaan heti kahdenkympin jälkeen, kun on jotenkin kuvitellut että aikuisena on siistimpää, ja luulee että olisi pitänyt ehtiä tehdä jo kaikkea vitun siistiä. Ja ite en oo käynyt vissiin kahden kuukauden sisällä kuin kerran salilla niin ei tarvii ahdistua jos ei ole fitness-olo.

joku suomalainen saitti sais olla.. viitauksena tohon 4chanii. eikä se mua niin paljon ressaa etten ite käy, vaan se ettei jaksa täällä yleisell'äkin puolellakin lueskella kaiken maailman lenkkisalimaratoonijuttuja päivästä toiseen kun ei itteä nykyään nappaa juurikaan. joku paikka netissä ois kuitenkin hyvä olla missä sosialisoitua kun se on niin helvetin vähäistä real laiffissa.

Facebook?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vielä vaikeempi kyllä saada siedettävä mieli tähän kroppaan.

ei vittu. mun pitäis kyllä löytää joku uus foorumi varmaan niin ei tarvis koko ajan trollailla täällä fitnessihmisten keskuudessa. ehdotuksia?

Minussa et ole fittnessihmistä nähnykkää :D Ei ollu ku melkeen 10 vuotta taukoa treenaamisessa :D

I feel u bro. Jos toi tuntuu pahalta niin mieti miten paljon pahemmalta toi tuntuu kun 30v lähestyy. En ees voi kuvitella 40 ja 5kympin kriisejä kun sitten ne vuodet alkaa oikeasti jo näkyä. Nykyäänkin toi urheilukin on sitä että koko ajan on joku paikka kipeänä. Skidinä kun tippu 2metristä puusta niin sai maksimissaan naarmun polveen. Nyt kompastuu omiin jalkoihin fudispelissä niin ristisiteet paukkuu. Ja sitten on vielä sekin että skidinä kaikki oli niin jännää ja uutta. Nykyään kaikki on jotenkin nähty. Ei musta tullu rockitähteä tai Lionel Messiä tai Colemannia. Musta tuli kaveri joka istuu sohvalla läppärin kanssa ja kattoo toisella silmällä Sormusten herraa. Kohta juon yhden lämpimän oluen ja todennäkösesti sammahdan omaan kuolaani tähän sohvalle.

I feel u bro. Jos toi tuntuu pahalta niin mieti miten paljon pahemmalta toi tuntuu kun 30v lähestyy. En ees voi kuvitella 40 ja 5kympin kriisejä kun sitten ne vuodet alkaa oikeasti jo näkyä. Nykyäänkin toi urheilukin on sitä että koko ajan on joku paikka kipeänä. Skidinä kun tippu 2metristä puusta niin sai maksimissaan naarmun polveen. Nyt kompastuu omiin jalkoihin fudispelissä niin ristisiteet paukkuu. Ja sitten on vielä sekin että skidinä kaikki oli niin jännää ja uutta. Nykyään kaikki on jotenkin nähty. Ei musta tullu rockitähteä tai Lionel Messiä tai Colemannia. Musta tuli kaveri joka istuu sohvalla läppärin kanssa ja kattoo toisella silmällä Sormusten herraa. Kohta juon yhden lämpimän oluen ja todennäkösesti sammahdan omaan kuolaani tähän sohvalle.

niinno ei kai pitäis valittaa. oon säästäny alkoholin riemut vasta tähän ikään asti. onhan tää melko uutta ja siistiä olla yksin kotona perskännissä ja örveltää pakkiksella vitun typeriä juttuja. jos vaikka sais elämän ekan krapulan aikaiseks huomiseks äitienpäiväks. se on hyvä että on äitienpäiväkin olemassa niin näkee naisia edes joskus!

Onko tosi, ettet ole ennen juonu, Ephe?

nyt taitaa olla elämän neljäs menossa.. heh.. tästä on hyvä lähteä liikkeelle

Back
Ylös Bottom