Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blaah.. kaikkea paskaa vaan mahan täydeltä ja internetin selailua. siinä on mun tulevaisuus
Toi on tyypillinen ikäkriisi. Sellainen olo, että "tässäkö tämä nyt oli?", ja seuraavat 60 vuotta. Oltu on ja paita löytyy.
blaah.. kaikkea paskaa vaan mahan täydeltä ja internetin selailua. siinä on mun tulevaisuus
vielä vaikeempi kyllä saada siedettävä mieli tähän kroppaan.
ei vittu. mun pitäis kyllä löytää joku uus foorumi varmaan niin ei tarvis koko ajan trollailla täällä fitnessihmisten keskuudessa. ehdotuksia?
I feel u bro. Jos toi tuntuu pahalta niin mieti miten paljon pahemmalta toi tuntuu kun 30v lähestyy. En ees voi kuvitella 40 ja 5kympin kriisejä kun sitten ne vuodet alkaa oikeasti jo näkyä. Nykyäänkin toi urheilukin on sitä että koko ajan on joku paikka kipeänä. Skidinä kun tippu 2metristä puusta niin sai maksimissaan naarmun polveen. Nyt kompastuu omiin jalkoihin fudispelissä niin ristisiteet paukkuu. Ja sitten on vielä sekin että skidinä kaikki oli niin jännää ja uutta. Nykyään kaikki on jotenkin nähty. Ei musta tullu rockitähteä tai Lionel Messiä tai Colemannia. Musta tuli kaveri joka istuu sohvalla läppärin kanssa ja kattoo toisella silmällä Sormusten herraa. Kohta juon yhden lämpimän oluen ja todennäkösesti sammahdan omaan kuolaani tähän sohvalle.
tosi ku vesi. eka humala viime lauantaina
Vastasko odotuksia/kuulopuheita?