Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ollu selkeesti eri rento fiiliis ku ei pysty muistaa! :dance2:

Esiintyjalista on todennakoisesti ollut niin kattava etten muista erillisia esiintyjia ;) Provinssissa on muuten hyva valikoima tana vuonna, harkitsen melkein menemista.

Esiintyjalista on todennakoisesti ollut niin kattava etten muista erillisia esiintyjia ;) Provinssissa on muuten hyva valikoima tana vuonna, harkitsen melkein menemista.

Itsehän oon menossa lauantaina Renegaden telttaan Feed Metä kyyttäämään :)

Googletin mitä "giant set" on. Ei itseasiassa kauheen kaukana mitä ite touhunnu salilla, jos nyt en ihan noin nopeesti kävele seuraavalle liikkeelle. Kivan näköstä on kyllä ulkona, jos pitäs mennä mopoileen tai muuten vaan nauttimaan.

edit. Joo siis viittasin tähän -> http://www.youtube.com/watch?v=nfCAPmeoELQ

Juu no mulla ei oo ohjelmassa ollenkaa laitteita, joten mulla on yhen penkin ympärillä sopivat kässärit, tangot, jne :) ei mee seuraavaa liikkeesee siirtymisessä ku muutama sekunti jos sitäkää. Ja koko kroppaa vedän läpi.. aika rankkaa.. :D

Mä oon noita giant settejä testaillu niin oon tosi skeptinen niiden kanssa. Ei niillä saa edes lihaksiin vauriota aikaan. Hirveät romut, failure ja failurea päälle sillä sitä kehittyy. Oppii ainaki pidättelemään sitä ettei oksu lennä.

Ja jos oksu lentää ollaan dieetillä.

Ooh mikä ilma oli päivällä, huomas vielä siinä kun tuli pärrää pärrän perään.. Mitkä kelit! Haluun kyllä itekki vähintää prätkän kyytiin viikonloppuna!

Osaiskohan sitä niin paljon, että vois tentteihin lukemisen lopettaa?

Kyllä, ehdottomasti. Jos luet liikaa, tapahtuu päässä ylivuoto ja kuitenkin sitten juuri ne tenttikysymysten vastaukset valuvat pitkin poskea korvavahan kera pois... vaarallista.

Tommosta en oo kyllä ottanu huomioon ollenkaan. Toivottavasti tuo raja ei ole vielä ylittynyt, kun olis niin hemmetisti kaikkia pieniä juttuja ja kikkoja, mitä pitäs muistaa...

Saa nähdä kävelenkö huomenna, on jalat AIIVAN paskana. Paskempaa oloa ei oo ollut vuosiin.

Kuis ny nii?

Liian kovat jalkatreenit kait. Hyvin otti osumaa, hyvä ku kärsii tuolilta nousta.
No aina voin väittää että sain kovaa perseeseen yöllä.

No sekin. AI perse. Hyvä kun muistutit, pitää perua mun hieronta-aika...

Pitäs varailla hieronta-aikoja... Hyvin taas joka helvetin paikka juntturassa :D

Back
Ylös Bottom