Ephemeral
Banned
Ma oon nahnyt Datsikin joskus Birminghamissa. En muista oliko hyva, oli varmaan :D
Ollu selkeesti eri rento fiiliis ku ei pysty muistaa! :dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ma oon nahnyt Datsikin joskus Birminghamissa. En muista oliko hyva, oli varmaan :D
Ollu selkeesti eri rento fiiliis ku ei pysty muistaa! :dance2:
Esiintyjalista on todennakoisesti ollut niin kattava etten muista erillisia esiintyjia ;) Provinssissa on muuten hyva valikoima tana vuonna, harkitsen melkein menemista.

Googletin mitä "giant set" on. Ei itseasiassa kauheen kaukana mitä ite touhunnu salilla, jos nyt en ihan noin nopeesti kävele seuraavalle liikkeelle. Kivan näköstä on kyllä ulkona, jos pitäs mennä mopoileen tai muuten vaan nauttimaan.
edit. Joo siis viittasin tähän -> http://www.youtube.com/watch?v=nfCAPmeoELQ
ei mee seuraavaa liikkeesee siirtymisessä ku muutama sekunti jos sitäkää. Ja koko kroppaa vedän läpi.. aika rankkaa.. :DOsaiskohan sitä niin paljon, että vois tentteihin lukemisen lopettaa?
Kyllä, ehdottomasti. Jos luet liikaa, tapahtuu päässä ylivuoto ja kuitenkin sitten juuri ne tenttikysymysten vastaukset valuvat pitkin poskea korvavahan kera pois... vaarallista.
Saa nähdä kävelenkö huomenna, on jalat AIIVAN paskana. Paskempaa oloa ei oo ollut vuosiin.
Kuis ny nii?
Liian kovat jalkatreenit kait. Hyvin otti osumaa, hyvä ku kärsii tuolilta nousta.
No aina voin väittää että sain kovaa perseeseen yöllä.
No sekin. AI perse. Hyvä kun muistutit, pitää perua mun hieronta-aika...