Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli viela raivostuttavampi. Paasin ovelle asti, kunnes kaannytettiin sanomalla etta sali menee bank holidayn takia kiinni yhdelta (kello oli siina vaiheessa 12.30). Ei siita sit tietty voinut mainita nettisivuilla eika ovessakaan ollut lappua :jahas:

Okei, no sä kyllä voitit. Mä sain sentään tehtyä reenin. Hitto mulla olis hieman hirttänyt kiinni kun noin olis käynyt, jonnii verran pitkä juoksulenkki olis voinu tulla. Meinas nytkin kyllä tulla, mutta kello meni niin paljon.

Voi vittu noi on enemmän sekasin ku kukaan :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

tätä on väitetty jossai maailman halvimmaks musavideoks mut toi die antwoordin video vetää kyl pohjat, on se kuin epävirallinen tahansa :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
You know when you haven't changed your underpants and its smelling funky.. south africa is pretty fuckin funky!!

Kevätlempeä mielessä. Ei edes harmita se, että kaupassa ei ollut maltoa ja hiilarin puuttuminen treenilaturista vei kyllä voimia rintatreenistä. Oiskohan aika mennä sänkyyn unelmoimaan ja odottelemaan isänmaan aamunkoittoa.

Tere !

Mitä apinat ?

You know when you haven't changed your underpants and its smelling funky.. south africa is pretty fuckin funky!!

Ihanan pervo mies ! Suorastaan irsta sika :thumbs:

Joo-o. Jotain levottomuutta ilmassa? Heräsin ja tajusin olevani sängyssä poikittain ja ihan rullalla. Sänky on siis 120cm levee ja vaikka olin poikittain niin mikään kohta ei roikkunu laidan yli. Kyl siin heräilles piti hetki miettii et onpas jotenki outo näkövinkkeli normaaliin verrattuna.

Tämä päivä on ihan varmasti kirottu. Maailman RAIVOSTUTTAVIN salitreeni IKINÄ. Joka huipentui vielä palohälytykseen, vihdoin kun mun vuoro tuli. :curs:
Olit Hervannan Technopoliksen salilla?

Bodaus-lehden nykyinen taso huomioiden minä tekisin kassalla tasan saman johtopäätöksen.
Totta. Kassa suhtautuu täysin oikeutettuna Bodaus-lehden ostajaan kuten Hymyn tai Seiskan lukijaan. Ravitsemuksesta kirjoittaville voisi iskeä käteen jonkun ravitsemustieteen perusteoksen ja hakata samalla päähän vähän biokemiaa, ettei tulis ihan järjettömiä kannanottoja.

"Paikkoja ei voi varata" sanoi taas aamulla lipunvarausjärjestelmä kun yritin ostaa lippua Pendolinoon. Jo toinen kerta kö juna on täynnä viimeisen 5 päivän sisään, prkl! Pitänee rueta ostamaan lippu jo illalla etukäteen. Toivottavasti saan sen auton torstaina, ei mun elämä oikein suju VR:n aikataulujen mukaan. Tai ehkä tää on vain tottumiskysymys... voi huokaus.

Oo shut up! :D Ihan ok lehti se oli. Lehdethän voidaan karkeasti jakaa kolmeen. Ne, jotka on keittiön pöydällä. Ne, jotka on vessan lattialla ja ne jotka lentää suoraan roskiin. Tämä kyseinen on erittäin hyvää vessalukemista :D

Totta. Kassa suhtautuu täysin oikeutettuna Bodaus-lehden ostajaan kuten Hymyn tai Seiskan lukijaan. Ravitsemuksesta kirjoittaville voisi iskeä käteen jonkun ravitsemustieteen perusteoksen ja hakata samalla päähän vähän biokemiaa, ettei tulis ihan järjettömiä kannanottoja.

Eikös siihen kirjoita ravitsemuksesta nämä Poliquinin oppilaat?

Eikös siihen kirjoita ravitsemuksesta nämä Poliquinin oppilaat?
Ei vielä todista mitään oikeellisuudesta, jos on Poliquinin kanssa samaa mieltä, jos tutkimustulokset ovat eri mieltä...

Back
Ylös Bottom