Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aikamoinen päänsärky iski mullakin tuossa reilu pari tuntia sitten, vedin oikee nappia naamaan. Siitä huolimatta kävin heittämässä jonkinmoisen lenkin rullaluistimilla eikä se onneks enää kovin pahasti vihlonu siinä vaiheessa. Nyt iltapalaa naamaan ja sitte pitäs varmaan vielä aavistuksen yrittää lueskella tentteihin. Mukavasti meni 9 tuntia yliopistollaki tänään.

No ku mullahan oli sellanen ongelma, että ainoo päänsärkylääke mitä löytyy on burana ja sitä ei saa nyt syödä kun on toi Arcoxia päällä. Pentele. Oon sitte koittanu vaan kärsiä. Ilmeisesti ollu vaan nuttura tänään tiukalla ja auringossa siristelly liikaa silmiä. Plus stressiä vähän ja kiirettä eikä tarpeeksi ruoka ja päläpälä :D

Bodaus-lehden nykyinen taso huomioiden minä tekisin kassalla tasan saman johtopäätöksen.
Olen lukenut muutaman kappaleen Bodaus ja Body -lehteä sekä lentokentältä erehdyin ostamaan Muscle&Fitness -lehden (big mistake :face: ).
Toistaiseksi Pro Body on ainoa lehti (vaikkakin melko Crossfit-painotteinen), jonka kirjoittajien uskon omaavan jonkunlaisia älynlahjoja. Nuo
muut ovat täynnä kirjoitusvirheitä ja asiapitoisuuskin on melko vajavaista suurimmaksi osaksi.

Saako kysyä, että paljonko tuolta puku tuli maksamaan?
Saa toki, mutta valitettavasti en tiedä vastausta. Lahjakortissa luki valuen kohdalla vain "miesten puku", eli lasku menee kokonaisuudessaan sen antajalle, eikä minulle tietysti liikkeessä mitään hinnoista mainittu.

Bodauslehdessä on ihan hyviä artikkeleita ravinnosta. Muscle&Fitness on käännetty suoraan jollain google translatorilla suomeks, aivan kuraa. Body lehteä en enää lue, menee joka kerta hermot kun kukaan ei ole viitsinyt oikolukea sitä. Pro Body on hyvä ja yleensä täys asiaa.

Voisi avautua todellakin bodylehtien tasosta:face:
Ei jumalauta, voiko oikoluku tosiaan olla mahdotonta suorittaa ennen painoon menoa! Entäpä sitten body-lehti, jossa joskus on taustaväri semmoinen ettei tekstiä voi edes lukea. Bodaus-lehti on nykyään joku käsittämätön sekasikiö kaikesta mahdollisesta, homeopatia ja korvakynttilät lienevät jo olleet aiheina?
ProBody on ainoa jossa on jotain luettavaa.
Se täytyy sanoa että bodyskene on valovuoden jäljessä esim. fightsportin tasoa.

^Suunnilleen noin. Bodyssa on joskus asiaakin ja hyviä haastiksia, vaikka osa jutuista toistaa itseään ja lehden kielellinen taso on mitä on. ProBody mulle on tullut tilauksena ekasta numerosta alkaen ja tulee jatkossakin jos taso säilyy.

Saakeli kun olisi lehti jossa olisi kattavasti voimailu-aiheisia juttuja. Joku sekoitus body-lehdestä, ProBodystä, voimanostaja-lehdestä ja tempaajasta. Sitten paljon haastatteluja, joiden kysymykset olisivat mielikuvituksellisia.

Saa toki, mutta valitettavasti en tiedä vastausta. Lahjakortissa luki valuen kohdalla vain "miesten puku", eli lasku menee kokonaisuudessaan sen antajalle, eikä minulle tietysti liikkeessä mitään hinnoista mainittu.
Ehkä ne on tosissaan niin kalliita että pyörryttää :)

Ei vittu mitä lyrikoita :lol2: "Laittaa lompakon povarii vaikkei oo ees taskuu! tääh??"

Petrin vanhempi tuotanto on kyl loistavaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
YĂ–TYĂ–!

Kävin vähän p(y)öräilemässä - huomenna varmaan kipeä. :thumbs:

Ite kävin r(u)llal(u)istelemassa. 15 minuuttia jaksoin. Sitten meinas kuolla. Mun täytyy olla yksi maailman paskakuntosimmista 79-vuotiaista. Hävettää.

Ei vittu mitä lyrikoita :lol2: "Laittaa lompakon povarii vaikkei oo ees taskuu! tääh??"

Petrin vanhempi tuotanto on kyl loistavaa.

OUTOoooOOOoooOOooOo, outo naapuriiiiiii. :D Petri on vitun kunkku. Innoistuin ku tuli uus lätkäbiisi petriltä mut oliki märkää uusilla sanoilla enkä ees heti tajunnu ja rupes viivellä vituttaa :D

Tämä päivä on ihan varmasti kirottu. Maailman RAIVOSTUTTAVIN salitreeni IKINÄ. Joka huipentui vielä palohälytykseen, vihdoin kun mun vuoro tuli. :curs:

Mut EvaCecilia mä oikeasti fanitan sua jos oot tehnyt karjalanpiirakoita ilman pulikkaa tai edes kaulinta:D:D

OUTOoooOOOoooOOooOo, outo naapuriiiiiii. :D Petri on vitun kunkku. Innoistuin ku tuli uus lätkäbiisi petriltä mut oliki märkää uusilla sanoilla enkä ees heti tajunnu ja rupes viivellä vituttaa :D

Märkää biisin musiikki yli 10 vuotta vanhoilla riimeillä :D

Tämä päivä on ihan varmasti kirottu. Maailman RAIVOSTUTTAVIN salitreeni IKINÄ. Joka huipentui vielä palohälytykseen, vihdoin kun mun vuoro tuli. :curs:

Mulla oli viela raivostuttavampi. Paasin ovelle asti, kunnes kaannytettiin sanomalla etta sali menee bank holidayn takia kiinni yhdelta (kello oli siina vaiheessa 12.30). Ei siita sit tietty voinut mainita nettisivuilla eika ovessakaan ollut lappua :jahas:

Koska Ally tulee monnien kans wub wub?

Kesalla voin tulla jos ja kun on aikaa :) Vaikutan Suomessa heinakuusta syyskuun puolivaliin!

Kesalla voin tulla jos ja kun on aikaa :) Vaikutan Suomessa heinakuusta syyskuun puolivaliin!

Teitin ois pitäny olla vappuna meitin kans pailaamassa ku oli hyvät hipat!

Back
Ylös Bottom