Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuossa oli paljon painavaa asiaa. Vaikka Luukanen olikin onnistunut selvittämään, että Breivik on ohjelmoitu robotti, niin onneksi kukaan ei vielä tiedä, että todellisuudessa minä olen JudoHemmon ohjelmoima robotti.

Niin. Ja voihan olla myös niin, että CIA on mikrosiruttanut minut ja spämmään Kaatista vain siksi, että olen "mind-kontrolloitu"!

Joku saisi nyt tulla tänne ja lyödä minä pitkin korvia avokämmenellä ja haukkua saamattomaksi luuseriksi.
Houkutteleva tarjous, voidaanko siirtää ensi viikkoon? Voin ensin oikealla tirvasta avaria ja vasemmalla kädellä heilauttaa käsilaukulla ja sanoa katkeralla äänellä "SIKA".

Houkutteleva tarjous, voidaanko siirtää ensi viikkoon? Voin ensin oikealla tirvasta avaria ja vasemmalla kädellä heilauttaa käsilaukulla ja sanoa katkeralla äänellä "SIKA".

En minä ole sika, vaan saamaton luuseri jolla ei ole palleja. Näin äsken sen hottiskassan, mutta kaupassa oli ruuhkaa ja en päässyt (tai no oikeastaan uskaltanut mennä) juttelemaan kun oli niin paljon ihmisiä kassajonossa. Jos ympärillä 10 ihmistä, niin minä en yksinkertaisesti uskalla pyytää kassaa ulos. Se on liian jännä paikka. Kaikki tuijottaa ja minun tekisi mieli vajota maan alle.

Tää kävi reippailee 50min uusilla lenkkareilla.. aika kylmä on vielä.. tulis ny se kesä jo!!!!!!

Nythän on just hyvät kelit lenkkeilyyn ja ulkoiluun. Lämpimämpi olis jo melkee liian kuuma. Terassilla istumista varten sais kyllä lämmetä.

Mä en odota innolla sitä tuskaista hikihelvettiä mikä koittaa, kun mennään ensimmäisen kerran yli 20 asteen ja aurinko porottaa kirkkaalta taivaalta. Se on ihan jees jos pääsee helposti uimaan, mutta muissa tilanteissa perseestä. Nukkuminenkin on vaikeeta ja kaiken maailman pikkupörrääjiä häiritsemässä. Koita siinä sitten nukkua kun huoneen lämpötila on 30 astetta ja yks hyttynen pistää 50 pistoa suhun yön aikana jos nukut ilman peittoa.

Mutta on se kesä silti kivempi kuin talvi.

En minä ole sika, vaan saamaton luuseri jolla ei ole palleja. Näin äsken sen hottiskassan, mutta kaupassa oli ruuhkaa ja en päässyt (tai no oikeastaan uskaltanut mennä) juttelemaan kun oli niin paljon ihmisiä kassajonossa. Jos ympärillä 10 ihmistä, niin minä en yksinkertaisesti uskalla pyytää kassaa ulos. Se on liian jännä paikka. Kaikki tuijottaa ja minun tekisi mieli vajota maan alle.

Olet pähkäillyt siis joko suoraan ulos pyytämistä livenä tai viestiä fb'n kautta? Entäpä jos teet tuosta kompromissimuodon? Sanot vaivihkaa kassahottikselle että minulla pitäisi lähettää sulle viesti fb'n kautta...olisiko se ok? Todennäköisesti hottis menee hämilleen ja sanoo että joo...tai sitten menee vielä enemmän hämilleen ja on ihan :o siinävaiheessa voisit sanoa että ok, vaikeneminen lienee myöntymisen merkki ja ;)

Ei helvetti nyt jostain lukumotivaatiota tänne kiitos!

Back
Ylös Bottom