Sanze
Friba-apina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa oli paljon painavaa asiaa. Vaikka Luukanen olikin onnistunut selvittämään, että Breivik on ohjelmoitu robotti, niin onneksi kukaan ei vielä tiedä, että todellisuudessa minä olen JudoHemmon ohjelmoima robotti.
Nukkumaan?
Tämä on muuten kovaa tavaraa, ihan no-bodyn alaa: http://www.ruutu.fi/video?vt=audio&vid=242863
Ja voihan olla myös niin, että CIA on mikrosiruttanut minut ja spämmään Kaatista vain siksi, että olen "mind-kontrolloitu"!
Houkutteleva tarjous, voidaanko siirtää ensi viikkoon? Voin ensin oikealla tirvasta avaria ja vasemmalla kädellä heilauttaa käsilaukulla ja sanoa katkeralla äänellä "SIKA".Joku saisi nyt tulla tänne ja lyödä minä pitkin korvia avokämmenellä ja haukkua saamattomaksi luuseriksi.
Onneksi en ite ottanut sika-piikkiä, Luukanen varmaan ohjasi toimiani elektromagneettisella säteilyllä. Olenkohan "the chosen one"?
Houkutteleva tarjous, voidaanko siirtää ensi viikkoon? Voin ensin oikealla tirvasta avaria ja vasemmalla kädellä heilauttaa käsilaukulla ja sanoa katkeralla äänellä "SIKA".
Tää kävi reippailee 50min uusilla lenkkareilla.. aika kylmä on vielä.. tulis ny se kesä jo!!!!!!
Nythän on just hyvät kelit lenkkeilyyn ja ulkoiluun. Lämpimämpi olis jo melkee liian kuuma. Terassilla istumista varten sais kyllä lämmetä.

En minä ole sika, vaan saamaton luuseri jolla ei ole palleja. Näin äsken sen hottiskassan, mutta kaupassa oli ruuhkaa ja en päässyt (tai no oikeastaan uskaltanut mennä) juttelemaan kun oli niin paljon ihmisiä kassajonossa. Jos ympärillä 10 ihmistä, niin minä en yksinkertaisesti uskalla pyytää kassaa ulos. Se on liian jännä paikka. Kaikki tuijottaa ja minun tekisi mieli vajota maan alle.
Pitäisiköhän sitten rikkoa periaatteita ja käydä katsomassa Iron Sky?
Suosittelen.