Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei nyt just oo valuuttaa niin paljon :D Malminkartanossa oli ihan mukavia kolmioita napakoilla hinnoilla. Sinne päin varmaan jos sieltä on mahdollista kämppä saada.

Mulla ei ole tähän nyt mitään sopivaa laulua:D Mutta jos olet muuttamassa Malminkartanoon, niin täällä yksi lenkkiseura ilmoittautuu että jos ei huonot jutut haittaa..se on tossa aika kulmilla ja mun kavereita asuu siellä. Ajattele, sit saisit ihan oman juoksumäen, Helsingin korkeimman:) ja 426 porrasta:)

Kyl Ephen on nyt mentävä nukkumaan.. Musiikin kuuntelu jää kesken. Fuk my life

Mulla ei ole tähän nyt mitään sopivaa laulua:D Mutta jos olet muuttamassa Malminkartanoon, niin täällä yksi lenkkiseura ilmoittautuu että jos ei huonot jutut haittaa..se on tossa aika kulmilla ja mun kavereita asuu siellä. Ajattele, sit saisit ihan oman juoksumäen, Helsingin korkeimman:) ja 426 porrasta:)

H0h00! Erinomaista! Toi muutto tosin tulee ajankohtaiseksi vasta syyskuussa, enkä tiedä päästäänkö sit enää tonne Malminkartanoon, mut ne kämpät oli niiiin täydellisiä! Lenkkiseura kelpaa aina, ton hurtan kanssa kun kuitenkin pitää toisinaan käydä ulkonakin... Mä jätän ne portaat kyllä jollekin kovempikuntoiselle ja vältän itse oksentamasta puolivälissä :D

Wau! Mokkulassa riittää hööki junassakin, rispektiä :) .

Sitten ois rispektiä kun riittää hööki myös tuolla Lapin perämailla.

Muutama hassu tunti töitä ja se ois niinku loma!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin, voi olla että sinne ei Geet oikein riitä :) . Mikä lasketaan lapiksi?

Välillä riittää välillä ei. Ei tietenkään tuolla ihan perällä oikein joutusasti. :) Mie sanosin, että Kemissä alkaa menee raja, kuitenkin niin että Kuusamo ei ole Lapissa. :D

Mun jalasta tulee niin hieno ettei mitään rajaa, pizzakuskikin sanoi että pitää käyttää loppuelämä shortseja.

Mites se toinen jalka?

Ajattelin ehkä diettailla, mutta voi perse tilasin just nahkasen ajotakin joka sopii mulle nyt... Ei tarvi arvailla sopiiko se enää ku tiputtaa painoa. :jahas: Melko perseestä tämä bulkki/dietti hässäkkä. Just tuli ostettua pari uudet farkut ja nekin varmaan on kuin purjeet jos vähän tiputtaa.

Ajattelin ehkä diettailla, mutta voi perse tilasin just nahkasen ajotakin joka sopii mulle nyt... Ei tarvi arvailla sopiiko se enää ku tiputtaa painoa. :jahas: Melko perseestä tämä bulkki/dietti hässäkkä. Just tuli ostettua pari uudet farkut ja nekin varmaan on kuin purjeet jos vähän tiputtaa.

Ei ole kehonrakentajan elämä helppoa.

Starwars+Day.webp

Back
Ylös Bottom