Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miehinen stereotypia. Mun pöydällä on 3 viimeisintä Autobild lehteä joita en oo lukenut..

Multa on toi Adele menny kyl aika pahasti ohi. Oonhan mä nyt radiosta jonku biisin joskus kuullu mut ei mulla ollu hajuakaan että se on noin helvetin suosittu.

Ehkä se kärsi jotain vaurioita jotka pitää vahata piiloon, eikö se edellisessä keskustelussa ollut pesukoneessa?
Ai koko kypärä? Naiset:jahas:
Pesukoneessa??? Äijä on kyl ihan kaheli.
Ei tod ollu.
Miehinen stereotypia. Mun pöydällä on 3 viimeisintä Autobild lehteä joita en oo lukenut..
Nokitan uusimmalla Bike lehdellä. Lueskelin sitä vappuna sängyllä makoillen. Omnom.

En kattonu autobild kuviakaan, koetin posettaa kylppärissä ja totesin olevani sen verran pulska että posekuvat pitää ottaa alasti. Toivottavasti saan photoshopattua naamani piiloon..

Taidan tsekata ne autobildit läpi. Ei tästä potauksestakaa tuu mitään.

Mä pääsen huomenna lääkärille ton koiven kanssa. Työkaveri säikytteli jo kierukkahommilla, mutta onneksi nekin voi olla suht nopeita kuntoutettavia. Kunhan nyt löytyis jokin ratkaisu. Muukin kuin "syö näitä lääkkeitä".

Mä pääsen huomenna lääkärille ton koiven kanssa. Työkaveri säikytteli jo kierukkahommilla, mutta onneksi nekin voi olla suht nopeita kuntoutettavia. Kunhan nyt löytyis jokin ratkaisu. Muukin kuin "syö näitä lääkkeitä".

Kierukka on muuten ihan hyvä ehkäisy!

Multa on toi Adele menny kyl aika pahasti ohi. Oonhan mä nyt radiosta jonku biisin joskus kuullu mut ei mulla ollu hajuakaan että se on noin helvetin suosittu.

Aivan sama. Jotain sipinää (vissiin sitä hehkutusta) oon ollu kuulevinani.. Tiedän jonkun yhen biisin siltä, enkä periaatteestakaan rupee fanittamaan, vaikka oliski hyvä. Oon sen verran jääräpää, et mun pitää muka "itse löytää" uus fanitettava. Just viimeks kävi näin Anna Erikssonin kohdalla: hehkutin sen erästä sinkkua työpaikalla, johon työkaverit naureskeli "vähän" vittuilevaan sävyyn. Olin ylpeä löydöstäni. Appajee, kun levy sitten julkaistiin ja työpaikalla hehkutin luukuttaneeni sitä koko viikonlopun, eräs työkaveri sitten sanoi (perkule yllättäen) tehneensä samaa rakkaansa kanssa! Että meni maku...

Aivan sama. Jotain sipinää (vissiin sitä hehkutusta) oon ollu kuulevinani.. Tiedän jonkun yhen biisin siltä, enkä periaatteestakaan rupee fanittamaan, vaikka oliski hyvä. Oon sen verran jääräpää, et mun pitää muka "itse löytää" uus fanitettava. Just viimeks kävi näin Anna Erikssonin kohdalla: hehkutin sen erästä sinkkua työpaikalla, johon työkaverit naureskeli "vähän" vittuilevaan sävyyn. Olin ylpeä löydöstäni. Appajee, kun levy sitten julkaistiin ja työpaikalla hehkutin luukuttaneeni sitä koko viikonlopun, eräs työkaveri sitten sanoi (perkule yllättäen) tehneensä samaa rakkaansa kanssa! Että meni maku...

Kuullostat hieman. ;)
[video=youtube_share;WyvbFMGmImg]http://youtu.be/WyvbFMGmImg[/video]

Tuleekohan karstakeuhko ikinä takaisin?

Wow! Kajarit ku laitto virtanapista pois päältä ni oli kyll aaivan mahtava. :D

Ilkee seisokki, taitaa kylmä suiihku kutsua-->

Back
Ylös Bottom