Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänäänkin luvattu jälleen +20 astetta lämmintä iltapäivästä, joten eiköhän tuolla pikku hiljaa ala tarkenemaan ilman talvitakkia.Mä oon kasvattanut omaa väriä näkyviin noin 15 senttiä ja kaikki työkaverit kehuvat yhtäkkiä naamaa. Vissiin ei kannata värjätä sitten.
Mun työkaverit ei huomaa eikä tajua yhtään mitään. Mutta ei se haittaa. Ne muistaa mun naaman silloin kun tarvii jotain, siis että käyn pyytämässä niille jotain jostain. Ja hiuksia ei ole kukaan huomannut. Yritin eilen vähän hehkuttaa että arvaa mitä, ajattelin värjätä hiukset blondiksi, niin vastaus oli että no minkä väriset ne muka nyt on, pyörähdäpä vähän ympäri. Ja tyhjä katse. Miehet.:jahas:
:lol2: Kai muistit vielä kuvata nykyistä hiustenväriä jollain hedelmällä?
Kesäfiilikset vaan nousee, kun lämpötilat kohoaa.![]()
Olis pitänyt sanoa että etkö urpo huomaa että ne on guavan väriset?????
Mulle tuli ihan tuo sama mieleen, kjeh kjeh :DTai sitten guanon väriset?
Tupeeraa tukka oikein kunnolla ja heitä pari pinniä sekaan, taatusti huomaavat. Tosin meillä vaa mummot valittaa, ettei mulla tyttöraukalla oo aamulla ollu ees sen vertaa aikaa, ett oisin hiukset saanu harjattua... :DHitto, en tajunnut:D Olen varmaan viettänyt liikaa aikaa miesten kanssa. Olis pitänyt sanoa että etkö urpo huomaa että ne on guavan väriset????? (onkohan se hedelmä..)
Huhh, miespuolisella duunikaverilla loiskahtanut hippaseen liikaa hajuvettä päälle, alkaa silmiä kirveltää.