Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisikohan jo aika heittää toppatakit & muut talvivaatteet varastoon ja kaivaa sen sijaan esiin kesähamoset & bikiinit?? :) Tänäänkin luvattu jälleen +20 astetta lämmintä iltapäivästä, joten eiköhän tuolla pikku hiljaa ala tarkenemaan ilman talvitakkia.

Nakit ja muusi. Huono päivä ja kaikkia vituttaa.

Mä oon kasvattanut omaa väriä näkyviin noin 15 senttiä ja kaikki työkaverit kehuvat yhtäkkiä naamaa. Vissiin ei kannata värjätä sitten.

Mun työkaverit ei huomaa eikä tajua yhtään mitään. Mutta ei se haittaa. Ne muistaa mun naaman silloin kun tarvii jotain, siis että käyn pyytämässä niille jotain jostain. Ja hiuksia ei ole kukaan huomannut. Yritin eilen vähän hehkuttaa että arvaa mitä, ajattelin värjätä hiukset blondiksi, niin vastaus oli että no minkä väriset ne muka nyt on, pyörähdäpä vähän ympäri. Ja tyhjä katse. Miehet.:jahas:

Mun työkaverit ei huomaa eikä tajua yhtään mitään. Mutta ei se haittaa. Ne muistaa mun naaman silloin kun tarvii jotain, siis että käyn pyytämässä niille jotain jostain. Ja hiuksia ei ole kukaan huomannut. Yritin eilen vähän hehkuttaa että arvaa mitä, ajattelin värjätä hiukset blondiksi, niin vastaus oli että no minkä väriset ne muka nyt on, pyörähdäpä vähän ympäri. Ja tyhjä katse. Miehet.:jahas:

:lol2: Kai muistit vielä kuvata nykyistä hiustenväriä jollain hedelmällä?

:lol2: Kai muistit vielä kuvata nykyistä hiustenväriä jollain hedelmällä?

Hitto, en tajunnut:D Olen varmaan viettänyt liikaa aikaa miesten kanssa. Olis pitänyt sanoa että etkö urpo huomaa että ne on guavan väriset????? (onkohan se hedelmä..)

Hitto, en tajunnut:D Olen varmaan viettänyt liikaa aikaa miesten kanssa. Olis pitänyt sanoa että etkö urpo huomaa että ne on guavan väriset????? (onkohan se hedelmä..)
Tupeeraa tukka oikein kunnolla ja heitä pari pinniä sekaan, taatusti huomaavat. Tosin meillä vaa mummot valittaa, ettei mulla tyttöraukalla oo aamulla ollu ees sen vertaa aikaa, ett oisin hiukset saanu harjattua... :D

Huhh, miespuolisella duunikaverilla loiskahtanut hippaseen liikaa hajuvettä päälle, alkaa silmiä kirveltää.

Siis onko täällä taas pientä v*lun makua ilmassa???????????
Ja T-Byrd täällä kroonisena tuo sama ongelma......uh

En minäkään huomaa jos työkaveri vaihtaa hiustyyliä tms. kun ei niitä tule niin tarkkaan katsottua. Lähikaupan kassasta taan huomaan heti sen ja olen jopa huomannut, että miten hänen keho on muuttunut kuntosalitreenin myötä. Tämä on kai jokin prioriteettijuttu ;)

Siis onko täällä taas pientä v*lun makua ilmassa???????????

Olisit vaan värjännyt pinkiksi kuten Foxy neuvoi niin olisit voinut hifistellä kuvailemalla väriä Dark Star-lajikkeen lohikäärmehedelmän väriseksi.

DragonFruit-DarkStar.webp

Kuulehan nyt VAALEANPUNAINEN Barbababa-hubbabubba, äläpä keuli siellä yhtään

Reilua, kävin juuri hammaslääkärissä ja maksoin Kela-alennusten jälkeen 78e siitä, että hän sanoi "kaikki kunnossa, nähdään vuoden päästä". :face:

Back
Ylös Bottom