Da coolio!
Tohon kun ois saanu Karle Viikatteen cameo rooliin laulamaan...
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Da coolio!
Aluksi olin jossain päin Espoossa lenkillä armeijakaverini kanssa ja selitin hänelle olevani luultavasti olevani ylikunnossa. Tämän jälkeen päädyin johonkin paikkaan, jossa Jari Sillanpää yritti iskeä minua protskupatukan avulla ja sanoi myös olevansa kiinnostunut minusta. Minä kyllä totesin, etten ole kiinnostunut miehistä ja ilmeisesti se jäi siihen, koska en muista nähneeni painajaista, jossa olisin liittynyt ruskean reiän ritarikuntaan. Tuossa samassa pöydässä istui Jasper Pääkkösen näköinen tyyppi, joka söi Tobleronen näköistä proteiinipatukaa.
Päivällä kun lähin kämpältä niin keittiöön jäi pörräämään sellanen about keskikokoisen kananmunan kokonen pimpiäinen ja nyt ku tulin kotiin ja koitin ettiä sitä ni mistään en löytäny. Koko kämpän tutkinu lattiasta kattoon kaikki nurkkia myöten. Mihin vittuu se on muka voinut kadota häh? Ällöttää tietää että jakaa kämpän sellasen vitun ökkömönkiäisen kanssa. Hyi helvetti. Vihaan ötököitä.
On muuten varmasti jossain piilossa ja yöllä havahdut siihen kun se livahtaa suuhusi.
Nii i. Parempi ois polttaa koko kämppä varmuuden vuoksi.
Jos et sä nyt oo mitään onnistunu tossa välissä töskäämään niin en ymmärrä miksi suloinen Rakhamini joutuisi moisen hirmuteon kohteeksi. Ilkeä mies.

Great success. Nyt ei enää Shoei haise kuolemalta, jää odottelemaan ensi talvea.
Ihme sinänsä että tuo onnistui, niin laittoman sekaisin olen tässä viime päivinä ollut. Over and out.
Hienosti, hra Uusavuton :D Nyt voitkin tulla silittämään mun lakanat ja kauluspaidan. Lopetat sen sekoilun nyt.
Eitätävoilopettaa:dance:
Ja sitäpaitsi, vappuna ylitin itseni ruuanlaiton saralla. Epäiltiin jopa etten osaisi keittää perunoita:jahas:
^^Näkisitpä kun keitän kananmunia...
Muistaakseni se perunoiden keittäminen ei ole kaikillekaan niin itsestään selvyys :D