Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään katkee mun kymmenen päivän salitauko, en tiiä onko jalka siinä kunnossa että sitä saisi hirveesti vieläkään rasittaa, mutta jos töissä pystyn olemaan niin perkele mä meen sit kyllä salillekin. Rupee kutittaan siihen malliin pään sisältä tää tekemättömyys, katoaa nimittäin kaikki rytmit ja rutiinit.

Sehän tuossa tekemättömyydessä just on, että pidemmän päälle alkaa hajottamaan... :hyper: En tänään aamulla millään meinannut käsittää mikä päivä on, kun on ihan viikonloppufiilis. Ja rassaa hermoja vaan odotella että joku päivä vielä saisi sen diagnoosinkin tähän tautiin, eikä vaan pelkkiä lähetteitä eteenpäin. :jahas:

Pitäisi ilmeisesti käydä ostamassa myrkkyä! Muurahaiset tunkee jälleen sisään oven alta... :evil: Onneksi on sentään varalla Calvin Kleinin Eternity Summer -hajuvesipullo, suihkaus sitä toimii ihan kohtalaisen hyvin murkkujen tappamiseen! :D

Onneks ilmat lämpee ja duunit jatkuu. Taidanpa jättää dokailut hetkeks.

Tuo vapottelupuolen otsikko "nesteidenvaihtoketju" huvittaa. Siinä on vahva eroottinen lataus vanhan liiton miehelle.

Lähdetäänkö vaihtamaan nesteitä? Noin asiaa on joskus ilmaistu.

Tuo vapottelupuolen otsikko "nesteidenvaihtoketju" huvittaa. Siinä on vahva eroottinen lataus vanhan liiton miehelle.

Lähdetäänkö vaihtamaan nesteitä? Noin asiaa on joskus ilmaistu.

Naureskellut samaa toisinaan vaikkei tässä niin vanhanliitonmiehiä ollakkaan :D

Salilla käyty ja Harjulla vähän minipiknikkiä viettämässä. Koiran kanssa kävelylenkki ja nyt jos vähän siivoilis jotta jaksaa keskittyä tekemään kielentarkastusta toisen ihmisen graduun.

Anna tulla, kerroinhan minäkin jo monipersoonamurhauneni. Millaista unta näit?

Aluksi olin jossain päin Espoossa lenkillä armeijakaverini kanssa ja selitin hänelle olevani luultavasti olevani ylikunnossa. Tämän jälkeen päädyin johonkin paikkaan, jossa Jari Sillanpää yritti iskeä minua protskupatukan avulla ja sanoi myös olevansa kiinnostunut minusta. Minä kyllä totesin, etten ole kiinnostunut miehistä ja ilmeisesti se jäi siihen, koska en muista nähneeni painajaista, jossa olisin liittynyt ruskean reiän ritarikuntaan. Tuossa samassa pöydässä istui Jasper Pääkkösen näköinen tyyppi, joka söi Tobleronen näköistä proteiinipatukaa.

Aluksi olin jossain päin Espoossa lenkillä armeijakaverini kanssa ja selitin hänelle olevani luultavasti olevani ylikunnossa. Tämän jälkeen päädyin johonkin paikkaan, jossa Jari Sillanpää yritti iskeä minua protskupatukan avulla ja sanoi myös olevansa kiinnostunut minusta. Minä kyllä totesin, etten ole kiinnostunut miehistä ja ilmeisesti se jäi siihen, koska en muista nähneeni painajaista, jossa olisin liittynyt ruskean reiän ritarikuntaan. Tuossa samassa pöydässä istui Jasper Pääkkösen näköinen tyyppi, joka söi Tobleronen näköistä proteiinipatukaa.

On aika paljon ollut patukkaa tässä sun unessa. Hellooooo, Freud!

Se on nyt se pussi tuolla koneessa. Ja jos tää menee jotenkin vituiks niin aamulla on rakham tunkattuna kyljelleen....

Jos et sä nyt oo mitään onnistunu tossa välissä töskäämään niin en ymmärrä miksi suloinen Rakhamini joutuisi moisen hirmuteon kohteeksi. Ilkeä mies.

Aluksi olin jossain päin Espoossa lenkillä armeijakaverini kanssa ja selitin hänelle olevani luultavasti olevani ylikunnossa.

Tuo unihan on helppo tulkita:
Koska tuossa oli armeijakaveri mainittu, niin samaistut ilmeisesti J88:iin ja inttikaveri oli tietenkin tämä legendaarinen alfauros. Selitykset ylikunnosta tai milloin mistäkin esteistä urheilemiseen sopivat samaan J88-kuvaan, samoin kuin nuo homoviittaukset. Ehkä olet alitajuisesti kateellinen jiille, koska tämän treenit ja naisasiat sujuvat paremmin kuin omasi?

On aika paljon ollut patukkaa tässä sun unessa. Hellooooo, Freud!

Freud ei päässyt tänään itse paikalle, mutta hän värväsi minut sijaiseksi.

Päivällä kun lähin kämpältä niin keittiöön jäi pörräämään sellanen about keskikokoisen kananmunan kokonen pimpiäinen ja nyt ku tulin kotiin ja koitin ettiä sitä ni mistään en löytäny. Koko kämpän tutkinu lattiasta kattoon kaikki nurkkia myöten. Mihin vittuu se on muka voinut kadota häh? Ällöttää tietää että jakaa kämpän sellasen vitun ökkömönkiäisen kanssa. Hyi helvetti. Vihaan ötököitä.

Back
Ylös Bottom