Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hemmetin fasaani rääky ikkunan alla hävyttömän aikaisin ku yritin vielä nukkua. Nyt kuitenkin jo ylös niin pääsee lähtee ajeleen Jyväskylään. Joka kerta renkaiden vaihdon jälkeen nään viikon ajan kauhukuvia, että renkaat irtoo :D

Mulla sama! :D Varsinkin jos on ite turannu :D :D

Mulla meinas muuten irrota. Olikohan 2 päivää vaihdon jälkeen venäläinen mersumies vinkkasi että rengas vispaa. Noh ajoin sivuun ja sai kiristää kohtuupaljon.
Tänä aamuna kiristin ja taas sama rengas mutta vain 1 pultti kierroksen verran.. Eka kerta sitten auton omistamisen (1995) että rengas ei pysy perhana kireellä vaikka kiristääpi.

Mulla meinas muuten irrota. Olikohan 2 päivää vaihdon jälkeen venäläinen mersumies vinkkasi että rengas vispaa. Noh ajoin sivuun ja sai kiristää kohtuupaljon.
Tänä aamuna kiristin ja taas sama rengas mutta vain 1 pultti kierroksen verran.. Eka kerta sitten auton omistamisen (1995) että rengas ei pysy perhana kireellä vaikka kiristääpi.

No herranen aika, etkö sie tuntenu ite rattiin et vähän täristää? :D

No herranen aika, etkö sie tuntenu ite rattiin et vähän täristää? :D

Ei mitää havaintoa. Ja ajoin 80km/h kehällä jokusen kilsan pätkän. Ruuhkat kait vaikutti ettei päässyt oikein fiiliksiin. 12km on työmatka.

Vois tännään syyä niin paljon että napa soi!

Hauskaa Vappua niille jotka sitä viettää! :) Täällä vähän erilaiset suunnitelmat, huomenna normaali arki/työpäivä...

Piti pysytellä kotosalla hela vappen, mutta lähdenpä sitten iltasella pode_-mamman hellään hoivaan saunomaan, syöpöttelemään ja kait sitä muutaman skumppalasillisenkin saa nakata huiviin. Pakko käydä ostamassa parit kasvonaamiot, niin voi niillä hassutella ja ottaa pellekuvia. :)

Hauskoja vappuja kaikille...
... omituisille otuksille minunkin puolestani..Seuraava kappale kuvaa hyvin Suomalaisten Vapun Viettoa...Joten minä jään kotiin!!!!:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ok. :D Noita pitempiä lenkkejä on kiva harrastaa pururadalla tai maastossa. Asvaltilla ne on vaan helevetin tylsiä.
Mää odotan, että lumet sulais mehtästä ja tulvat hellittäis, niin pääsis patikoimaan.

Joo pururadalla just:) tai hiekkateillä. Täältä on onneksi jo pururadoila lumet sulanu, kauan se kestikin!

Piti pysytellä kotosalla hela vappen, mutta lähdenpä sitten iltasella pode_-mamman hellään hoivaan saunomaan, syöpöttelemään ja kait sitä muutaman skumppalasillisenkin saa nakata huiviin. Pakko käydä ostamassa parit kasvonaamiot, niin voi niillä hassutella ja ottaa pellekuvia. :)

Ottakaa yhteiskuva jääkaappiketjuun :)

No voi hemmetti, kiva ku pelottelet :D No, kyl ne ton 200 kilsaa pysy ainakin alla, eikä tuntunu mitää vispauksia/täristyksiä. Täytyy duunin jälkee tarkistaa vielä kun käy tankilla kuitenki samalla.

Himasta tuli napattuu polvituki mukaan, on vähä helpompaa menoa jo ton polven kans kun se on viimeiset kolme päivää ollu siteissä ja tukisysteemeissä. Himasta tuli napattua mukaan myös munkkeja ja yks karvainen nakki, jota ei syödä perunasalaatin kera. Paitsi jos se keksii tuhmuuksia. :D

Mahtista vappua kaikille! Ottakeehan iisisti! Itse ei tänä vappuna tarvitse riekkua kuin duuniin ja takaisin, mutta ei haittaa ollenkaan. Mahtava viikonloppu takana ja varmasti yhtä mahtava edessä tälläkin viikolla :)

Back
Ylös Bottom