Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joka kerta renkaiden vaihdon jälkeen nään viikon ajan kauhukuvia, että renkaat irtoo :D
Mulla sama! :D Varsinkin jos on ite turannu :D :D
Mulla meinas muuten irrota. Olikohan 2 päivää vaihdon jälkeen venäläinen mersumies vinkkasi että rengas vispaa. Noh ajoin sivuun ja sai kiristää kohtuupaljon.
Tänä aamuna kiristin ja taas sama rengas mutta vain 1 pultti kierroksen verran.. Eka kerta sitten auton omistamisen (1995) että rengas ei pysy perhana kireellä vaikka kiristääpi.
No herranen aika, etkö sie tuntenu ite rattiin et vähän täristää? :D
Täällä vähän erilaiset suunnitelmat, huomenna normaali arki/työpäivä...
Ok. :D Noita pitempiä lenkkejä on kiva harrastaa pururadalla tai maastossa. Asvaltilla ne on vaan helevetin tylsiä.
Mää odotan, että lumet sulais mehtästä ja tulvat hellittäis, niin pääsis patikoimaan.
tai hiekkateillä. Täältä on onneksi jo pururadoila lumet sulanu, kauan se kestikin!Piti pysytellä kotosalla hela vappen, mutta lähdenpä sitten iltasella pode_-mamman hellään hoivaan saunomaan, syöpöttelemään ja kait sitä muutaman skumppalasillisenkin saa nakata huiviin. Pakko käydä ostamassa parit kasvonaamiot, niin voi niillä hassutella ja ottaa pellekuvia.![]()

Mulla meinas muuten irrota. Olikohan 2 päivää vaihdon jälkeen venäläinen mersumies vinkkasi että rengas vispaa. Noh ajoin sivuun ja sai kiristää kohtuupaljon.
Tänä aamuna kiristin ja taas sama rengas mutta vain 1 pultti kierroksen verran.. Eka kerta sitten auton omistamisen (1995) että rengas ei pysy perhana kireellä vaikka kiristääpi.