Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mite menee hinttarit?

tiiättekö mikä aika on?
on aika pyörii vauva!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jalkaani vihaten raahaudun unille, aamulla reippaana töihin kokeilemaan pääseekö tällä raajalla liikkumaan normaalisti. Öitä, pallerot ja pöllövaarit! :)

Elämä on välillä niin mukavaa. Olen siis niin jengalla ettei meinaa paikallaan pysyä.

Onko muuten Foxyn prätkäsuunnitelmat edistyneet?
Ai kauhee, mahtaa olla huisia :D

Tässä sai aika monet suunnitelmat kolauksia, mutta sen kortin ajattelin ajaa.
Pyörän hankinta saattaa tältä kesältä kyllä jäädä, mutta ehtiihän sitä.
Onneksi muutamalta kaverilta sellainen löytyy niin saattaa edes kyytiin päästä :)

Jalkaani vihaten raahaudun unille, aamulla reippaana töihin kokeilemaan pääseekö tällä raajalla liikkumaan normaalisti. Öitä, pallerot ja pöllövaarit! :)
Amputoidaan se:evil:
Tässä sai aika monet suunnitelmat kolauksia, mutta sen kortin ajattelin ajaa.
Pyörän hankinta saattaa tältä kesältä saattaa kyllä jäädä, mutta ehtiihän sitä.
Onneksi muutamalta kaverilta sellainen löytyy niin saattaa edes kyytiin päästä :)
Nonni, siitä se sit lähtee.

Mun tietokoneen ongelma on emolevyssä. Voihan paska. Virtalähteen olis viel vaihtanut, mut emolevyn vaihto tähän rakkineeseen ei oo kovin järkevää. Tarttisin siis uuden koneen, ennen kuin tää miniläppäri ajaa mut hulluksi. Mä funtsein koneen vaihtoa joskus loppuvuonna, mut just nyt ei ky todellakaan olis tähän varaa. :(

Sä olet kyllä taas sekaisin. Sunnuntaina tuli 300km mittariin, tänään reilut 100km. Perjantaina näyttäis olevan taas aurinkoista, sitten lisää.

Mitäs puhut niin saatanan sekavia :D Oot sit ajanu enämmän ko mä. Mul ei oo yhteensä ku joku 150km varmaan.

Joo, mutta sä johdat böönien kuskauksessa 14-0.

No ei kai siihen taka"satulaan" kukaan viitti tulla kiikkumaan. Pitää olla tourinkia et on tilaa tipuille.

Tosin viime kesän kyydityssaldo tais olla peräti yks tai kaks :jahas:

Siis eikö täällä nykyään puhuta muusta kuin mopoista?

No Ephe voidaan sopia että toiseksi tärkeintä; niinkois odotin että jollain olisi jotain toiseksi tärkeintä keskusteltavaa:) Taidan olla liian väsy ja poistua keskuudestanne. Hirmuisen rankkaa mennä 5 h unilla näin monta päivää, jos nyt vähän enemmän ehtis nukkua. Miten voi olla näin täysiä päivät. Taidan lisätä sen Wilmon legendaarisen lausahduksen mun signatureen:D

Voe helevettiläenen. Paitsi että sunnuntain mäsäytys epäonnistui totaalisesti, jätti se myös jälkeensä älyttömän nälän! Mulla on koko ajan nälkä, mistään ei tuu täyteen ja koko ajan pitäis syödä. Voi miten mukava :D

Back
Ylös Bottom