Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi? Miksi ja miksi? En ole utelias, mutta miksi?Minut pitäisi kyllä nyt teipata patteriin.
Miksi? Miksi ja miksi? En ole utelias, mutta miksi?
Ai kauhee, mahtaa olla huisia :DElämä on välillä niin mukavaa. Olen siis niin jengalla ettei meinaa paikallaan pysyä.
Onko muuten Foxyn prätkäsuunnitelmat edistyneet?

Amputoidaan se:evil:Jalkaani vihaten raahaudun unille, aamulla reippaana töihin kokeilemaan pääseekö tällä raajalla liikkumaan normaalisti. Öitä, pallerot ja pöllövaarit!![]()
Nonni, siitä se sit lähtee.Tässä sai aika monet suunnitelmat kolauksia, mutta sen kortin ajattelin ajaa.
Pyörän hankinta saattaa tältä kesältä saattaa kyllä jäädä, mutta ehtiihän sitä.
Onneksi muutamalta kaverilta sellainen löytyy niin saattaa edes kyytiin päästä![]()
Joko Siikkeri on korkannu ajokauden vai vieläkö pelkäät kylmää?
Sä olet kyllä taas sekaisin. Sunnuntaina tuli 300km mittariin, tänään reilut 100km. Perjantaina näyttäis olevan taas aurinkoista, sitten lisää.
Mitäs puhut niin saatanan sekavia :D Oot sit ajanu enämmän ko mä. Mul ei oo yhteensä ku joku 150km varmaan.
Joo, mutta sä johdat böönien kuskauksessa 14-0.
Taidan olla liian väsy ja poistua keskuudestanne. Hirmuisen rankkaa mennä 5 h unilla näin monta päivää, jos nyt vähän enemmän ehtis nukkua. Miten voi olla näin täysiä päivät. Taidan lisätä sen Wilmon legendaarisen lausahduksen mun signatureen:D