Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Neljäs yö kojussa putkeen takana, nyt meinaa jo vähän ramasta. Pitäsköhän olla ensi yö kotona vaimon vieressä oikein oikeassa sängyssä, vai painuisikohan kuitenkin takaisin mehtään? No, loppuviikon olen ainakin maastossa.

En tajua miten voin olla näin jumissa taas. Olis aika siistiä mennä kyllä hierojalle joskus. hah, niin hassua kyllä, multa kysytään aina että voisitko pyytää sitä ja sitä hoitamaan tämän tai tuon:) Pitää osata pyytää nätisti:)

En tajua miten voin olla näin jumissa taas. Olis aika siistiä mennä kyllä hierojalle joskus. hah, niin hassua kyllä, multa kysytään aina että voisitko pyytää sitä ja sitä hoitamaan tämän tai tuon:) Pitää osata pyytää nätisti:)

Minulla oli viime viikolla kevyt viikko ja viikonloppuna en treenannut mitään. Silti heräsin aamulla kaikki paikat jumissa.

Minulla oli viime viikolla kevyt viikko ja viikonloppuna en treenannut mitään. Silti heräsin aamulla kaikki paikat jumissa.

Mullakin oli ihan pelastusarmeijaviikko ja rauhallinen sunnuntai (urheilun puolesta) ja silti ihan mega-jumi. Mitä tästä voimme päätellä: lepopäivien positiivinen vaikutus palautumiseen on ihan myytti, eli aivan turhaa touhua. (Tosin sun kevyt viikko nyt on normaalin ihmisen hc-viikko).

Tai oikeastaan muutenkin, sydäri, aivoinfarkti tms. kun stressi ei helpota.

Mut se on sit joko hidas prosessi tai epätodennäköistä. Kyllä se oman käden kautta on varmin ja nopein tapa. Jos ei onnistu, voi myös jättää syömättä kun ei kuitenkaan stressin takia muista, tai vaihtoehtoisesti - jos on sitä toista tyyppiä - ylensyödä ja nopeuttaa kuolemaansa itsensä sillä tavalla.

Mullakin oli ihan pelastusarmeijaviikko ja rauhallinen sunnuntai (urheilun puolesta) ja silti ihan mega-jumi. Mitä tästä voimme päätellä: lepopäivien positiivinen vaikutus palautumiseen on ihan myytti, eli aivan turhaa touhua. (Tosin sun kevyt viikko nyt on normaalin ihmisen hc-viikko).

Minä kävin viime viikolla neljä kertaa judossa. Olipa rankka viikko...

Voi perkele että menee hermo:curs: Kiitos. Vaikka ei edes helpottanut.

Ehkä judo hemmo unohdit jotkut treenit. Tai sitten mun hypoteesi pitää paikkansa, että lepopäivistä ei ole mitään hyötyä. Muuten mulla olisi varmasti vähemmän kivuliasta kävellä tänään.

JEEJEE känni päälle!

Oon muute nähny kid rockin livenä.
ju mädz?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi että jaksan edelleenkin olla kiukkuinen:curs:. (Päivitin vaan tilannetta)

Mä oon kiukkunen, surullinen, vihainen, katkera ja itkuinen. Ei mulla muuta.

Aloitetaan joku vitutuspiiri? Kaikki nega-tunteet on sallittuja.

Onhan tuolla tuo vitutusketjukin. Ehkä keskityn olemaan surkea ihmispaska vaan kotisohvalla.

Aijuu, sori tuli väärään ketjuun. Ehkä siirryn sinne.

Back
Ylös Bottom