Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1072650_89de_625x1000.webp

Mielikuva vaahtiksesta vittuuntuneena. :D

Jumalauta panda, nyt mun on pakko nauraa vaikka vituttaa. Mutta näkisitpä mut nyt, tästä on pinkkifiilarit kaukana ja pari rumaa sanaakin voisit kuulla ja korvista tulee savua. (Vaikka minähän en siis kiroile tietenkään). Itseasiassa yksi työkaveri kävi äsken kysymässä että vituttaako sua, sen nimittäin näkee naamasta toiselle puolelle kerrosta.

Mut se on sit joko hidas prosessi tai epätodennäköistä. Kyllä se oman käden kautta on varmin ja nopein tapa. Jos ei onnistu, voi myös jättää syömättä kun ei kuitenkaan stressin takia muista, tai vaihtoehtoisesti - jos on sitä toista tyyppiä - ylensyödä ja nopeuttaa kuolemaansa itsensä sillä tavalla.

No en mä nyt tiedä onko sydäri mitenkään hidas jos se tulee, siihen stressin kerääminen ottaa kyllä oman aikansa. Eno lähti sillä viisii n.mun ikäisenä. Diplomi insinööri, 2pientä lasta, 2 tutkimusta samaan aikaan menossa ja treenas maratoniin(urheillut koko ikänsä). Lenkillä pumppu petti. Oman käden kautta ei oikein oo mun juttu vaikka kuinka kaikki kusee niin en ole valmis lähteen tältä pallolta. Noita sun syömis juttuja pidän kyllä aika huu-haana.

Muakin on vituttanut jo pidemmän aikaa, ja loppua ei näy tälle turhautumiselle... :wall: Onneksi kohta pääsee riehumaan pahinta kiukkua pois treeneihin.

Ja tässä vitutus musiikkia, tykkään tuosta jäniksen päästä/naamarista! Tunnetta kuvataan ilmeisesti tässäkin "pupun metsästyksellä". :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ihana pupu! (ihankuin minä)

Kahvia tulemaan ja torttua pöytään. Tai siis nythän on käynyt niin ettei olekkaan torttua tarjolla, niin otetaan sitten tilkka Ardbeggiä. Alkoholista tulee miellyttävä olo ja asiat tuntuvat luistavan..

Aaaah ruokaaa! Lounas ollu 12 aikaa, sen jälkee välipalaks vaa purkki rahkaa joskus neljältä. Treeni tossa kuuden jälkeen, niin kevyet vapinat jo päällä :D

Viimevuoden verotuspäätös saapui ja näköjään jäi 2,25e varaa, että ei tarvi tukia palautella. Huhhuh :D

^ Samaa katselin. Pyydeltiin jkl matsia katsomaankin mutta eipä nyt niin jaksanut kiinnostaa... näkeehän tuon tuloksen näköjään tuoltakin ;)

Back
Ylös Bottom