Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantait on kyllä aina yhtä helppoja. Olisi niin hauskaa jos ’joku muu’ olisi voinut siivota ja pestä pyykit kun liehuin taas ympäriinsä koko viikonlopun. Mun kodinhengettären koti näyttää kodin pahanhengettären kodilta, melko ankea herätys. Palautusjuoma jäi kotiin ja melko varmasti ihan kaikki muukin. Työkaverit kysyi mun hehkeästä ulkoasusta varmaan päätellen että juoksitko töihin. Hah, oikein iloista maanantaita vaan teillekin.

Oikein :D

Enpä tiedä, se oli moraalisesti arveluttavaa toimintaa. Kerta olis riittänyt mutta ku sitä on vaan jatkunut.. Seksisuhde omaan vaimoon on aika sairasta. Miten siitä pääsis irti?

Enpä tiedä, se oli moraalisesti arveluttavaa toimintaa. Kerta olis riittänyt mutta ku sitä on vaan jatkunut.. Seksisuhde omaan vaimoon on aika sairasta. Miten siitä pääsis irti?

Otat eron ni eiköhän sillä siitä pääse.

..no ei oikeesti, rakastelkaa ihmiset niin paljon kun ehditte :D! Hullujen hommaa tuommoset selibaatit....

Maanantait on kyllä aina yhtä helppoja. Olisi niin hauskaa jos ’joku muu’ olisi voinut siivota ja pestä pyykit kun liehuin taas ympäriinsä koko viikonlopun. Mun kodinhengettären koti näyttää kodin pahanhengettären kodilta, melko ankea herätys. Palautusjuoma jäi kotiin ja melko varmasti ihan kaikki muukin. Työkaverit kysyi mun hehkeästä ulkoasusta varmaan päätellen että juoksitko töihin. Hah, oikein iloista maanantaita vaan teillekin.

Mä havahduin samaan sunnuntai-iltana. Väänsin sit illalla kämpän edes jotenkin siedettävään kuntoon. Unet jäikin sit sen takia seittemään tuntiin, et en tiä oliko fiksu idea. :jahas:

haha, mäkin olisin voinut siivota, mut kaiken sen ulkoilun ja reenauksen päälle meninkin saunaan ja juomaan oluen pihalle:D Että sinne jäi sotkut. En kyllä minäkään nukkunut yli 7 tuntia. Harvoin tulee nukuttua yli 7h.

Mulla on taas se että vaikka menisin nukkuun kello 4 niin herään viimeistään 8 aikaan. En pysty nukkuun 7-8 pitemmälle, vaikka olis jumalaton krapula. Siivosin torstaina kämpän kun vaimo oli zumbassa ja sunnuntaina mökin. Hkujan siivouspalvelu toimii.

EDIT: En mä tietysti mitään suursiivoa tee, en oo koskaa semmosta ymmärtänyt. Kun kerran viikossa siivoaa ja pyyhkii pölyt niin harvemmi mitää suursiivoa tarvitsee edes tehdä.

MINÄ EN JAKSA! PÄÄ HAJOO! 1, 2, 3... KABOOOOM!!!

Ja mikä ton kirjastolla pyörivän crossdresserin pointti on. Niinku wtf. Kyseessä on siis ilmeisesti mieshenkilö. Pukeutuminen kuitenkin jokseenkin epäilyttävää. Yläosa on selkeesti joku naisten pukine, sitä koristaa kiva glitter-tyylinen punainen vyö. Lisäksi hänellä on jalassaan mustat pitkälahkeidet leggins-tyyliset systeemihousut, valkoisen tennissukat pohkeisiin asti vedetty ja mustat tennarit. Kevään uutta muotia kenties?

MINÄ EN JAKSA! PÄÄ HAJOO! 1, 2, 3... KABOOOOM!!!

Ja mikä ton kirjastolla pyörivän crossdresserin pointti on. Niinku wtf. Kyseessä on siis ilmeisesti mieshenkilö. Pukeutuminen kuitenkin jokseenkin epäilyttävää. Yläosa on selkeesti joku naisten pukine, sitä koristaa kiva glitter-tyylinen punainen vyö. Lisäksi hänellä on jalassaan mustat pitkälahkeidet leggins-tyyliset systeemihousut, valkoisen tennissukat pohkeisiin asti vedetty ja mustat tennarit. Kevään uutta muotia kenties?

Yhdellä salilla kävi crossdresser. Katoin kun se veteli sukkahousuja pukkarissa jalkaan ja sovitteli hameita, tuumasin että joo.o. Muttei se mua haitannut, joku hikeentyi siihen ja käski sen aina painua pois.. :( En tiedä miten sällin kävi, vaihdoin ite salia muista syistä.

Ne saa kait jotain kicksejä tuosta?

Sai semmosen puhelun radiosta, ettei meinaa pysyä housuissaa :hyper: Saatte tekin osanne sitten varmaan ens viikosta lähtien kyseisestä asiasta... :dance2:

Eli pääsin semifinaalii Nrj:n ja Airwavesin järjestämässä festarireportteri -skabassa ja teidän ääniä voisin tarvita myös.. ;D Katsokaa siis siguni ja toimikaa, kiitos ja kumarrus :)

-Sanna-

Eli pääsin semifinaalii Nrj:n ja Airwavesin järjestämässä festarireportteri -skabassa ja teidän ääniä voisin tarvita myös.. ;D Katsokaa siis siguni ja toimikaa, kiitos ja kumarrus :)

-Sanna-

Oli niin hyvä myyntipuhe että kävin äänen jättämässä:D. Ei kyllä silti pysty nrj:tä kuuntelemaan.

Oli niin hyvä myyntipuhe että kävin äänen jättämässä:D. Ei kyllä silti pysty nrj:tä kuuntelemaan.

Heh, kiitoksia :)

Taisin olla ainoita, joilla ei kokemusta alalta ole et ihmettelen kyl mite tonne ees pääsin, mut oli juontajat kuulemma naureskellu mun hakemukselle ni se riitti :D

Yhdellä salilla kävi crossdresser. Katoin kun se veteli sukkahousuja pukkarissa jalkaan ja sovitteli hameita, tuumasin että joo.o. Muttei se mua haitannut, joku hikeentyi siihen ja käski sen aina painua pois.. :( En tiedä miten sällin kävi, vaihdoin ite salia muista syistä.

Ne saa kait jotain kicksejä tuosta?

Ei muakaan se haittaa, ihan omassa rauhassaan se hengailee. Mä vaan mietin et miksei se sit vedä all the way sitä juttua eikä tollee mälsästi puoliväliin...

Maanantai fiilis, vapaista huolimatta. Laiskottaa eikä jaksaisi tehdä mitään... Ehkä pannullinen kahvia voisi auttaa?
CIMG0563.webp

Vielä 70-luvulla olisi valkotakkiset tulleet hakemaan tuollaisen, ensin piikki ja siitä suljetulle.

hah, en päässyt salille kun tulikin taas paltsu, mutta syyllinen lupasi lähteä korvaukseksi illan pilaamisesta juoksemaan mun kanssa kohta. Nyt sitten nää on huolissaan että oops, should I be worried we don't have project manager after your exercise, for me your training would be confirmed death. Ja en edes juokse lujaa, tuskin tulee yhtään ruumiita että saavat sen kyllä takaisin huomenna hyvissä voimissa.

Back
Ylös Bottom