Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ei pyygee kuuntelee mitään höpöhöpö-veisuja. Väsyttääkin niin pirusti... Pitäisköhän mun kuitenkin ruveta kusilaitualalle? Örgh

Turku sanana on peräisin muistaakseni venäjän kielestä, ja se tarkoittaa toria. Eroituksena muihin turkuihin eli toreihin alettiin Turun kaupungista käyttää nimitystä Suomen Turku. Tuo sanonta taitaa juontaa juurensa jo jonnekin 1300 -luvulle. Ruotsin kielen Åbo puolestaan tarkoittaa sitten "jokea" ja "asukasta".

Kappas, isolla foorulla aina joku tietää, kiitos tästä (:

Nyt ei pyygee kuuntelee mitään höpöhöpö-veisuja. Väsyttääkin niin pirusti... Pitäisköhän mun kuitenkin ruveta kusilaitualalle? Örgh

No kuunteles hetki tätä

Eikä yhtään kesäinen keli:jahas::kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuolla tänäänkin kaks kyykkyä veteli kadulla. Mulukut. :jahas:

Omnomnom ku Honda kehrää nätisti :kuola:

Tulee ihan tämä klassikkopätkä mieleen :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ah tässähän alkaa herätä himot pieneen mutkapätkäkruisailuun! :kuola:

Junnut lauloivat tänään treeneissä Frontside Ollieta. Näytin, ettei minun kanssani pelleillä ja käskin heidän tehdä 50 punnerrusta.

Hyvä! Kakarat täytyykin pitää Herran pelossa ja nuhteessa.

Ephemeral: Honda - Coffee of Dreams!

PowerofDreamz.webp

Tein perus kuvamokan - olen alasti heijastuksessa.

Saisi kelit jo parantua.. Tosin työpäivän loppuun olikin sopivaa kävellä räntäsateessa :D Onneksi pääsee saunaan

Back
Ylös Bottom