Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipas hyvä Stathamin leffa toi Chaos. Joiltain kohdin luulin sen olevan ennalta-arvattava mutta ei se ollutkaan... Ja Stathamihan on ihaninta ikinä :kuola:

Hieno biisi. Mukava kuunnella näitä välillä ilman kauheeta masennusta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

^^Just meinasin kirjottaa päinvastaista:D. Mun masennus lisäänty entisestään. Ei sillä että kyllähän tota alkuun kuunteli mutta radioitten soittolistat tappaa kyllä biisin kun biisin.

Tipulla hyvät musat!

Todellakin, en oo pelkkää metallia koko nainen. Tällaista ja rappia kuuntelin joskus aikoinaan koko ajan. Ups....nyt sit menin paljastamaan.

^^Just meinasin kirjottaa päinvastaista
biggrin.gif
. Mun masennus lisäänty entisestään. Ei sillä että kyllähän tota alkuun kuunteli mutta radioitten soittolistat tappaa kyllä biisin kun biisin.

Kandee vaihdella niitä kanavia joskus. ;) Äläkä oo masentunut, Byyrdi voi piristää.

Mä voin kuvitella sut teininä fubun housuissa kuuntelemassa public enemyä:D

Hitto oot käyny mun valokuva-albumilla salee!!! :D Fight the power! Harmi kun ei ole yhtään sen ajan kuvaa koneelle laitettu, ois voinu tähän linkittää.

Kandee vaihdella niitä kanavia joskus. ;) Äläkä oo masentunut, Byyrdi voi piristää.

Mites on kevään treenit sujunu? Ei oo tullu noita treenipäivyreitä seurailtua?

Mitähän sitä ite kuunteli teininä.. Kai se oli jotain Kiss fm kuraa mitä kaikki muutkin. Vasta tossa 16-18kesäsenä alko koukuttua enemmän tähän Elvis,Beatles ja 60-70luvun musiikki skeneen.

edit. Kyllä mäkin taisin suomi räppiä skidinä kuunnella. Tosin se oli enemmän sellasta humoristista kun tuli ekaa kertaa Finteligentsit ja seremoniamestarit. Taisin olla siinä 15v hujakoilla.

Mites on kevään treenit sujunu? Ei oo tullu noita treenipäivyreitä seurailtua?

Ei mitenkään ihmeellisemmin, peruskauraa kuten yleensä. Tänään just päivitin viimeisimmän satujumpan treenipäivyriin.

Back
Ylös Bottom