Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

6h työpäivä ja sitte "Osastopalaveri" a.k.a Saunailta ;D
Lempijuoma? -No vittu ilmane :D
Sitä sitten juodaan niin kauan, kuin silmät liikkuu!

Vähän syö miestä, kun työpisteellä on yksitietokone millä pääsee internet/jne, niin tämä yksi munapää(lue työkaveri) istuu siinä 8,5h ja pelaa jtn vitun spaiderpasianssia :curs:

Viikon positiivisuus: Mun työjakkaan on uponnut komea perseen kuva, sillä en oo ti-pe välisenä aikana tehnyt yleensäkki kuin töitä maks. 1h :)

E:
Kyseessä on ihan haistapaska -tentti, joten voisin ottaa jonku kivan pinkin tussin.

Susta on tullut kauheen aggressiivisen oloinen :D Me like!
EE: typojä vähemmäksi..

Löytyhän ne kynät. Jääkaapin päältä jostain kupista. Ei mulla mitään pinkkiä tussia ois ollutkaan. Sataako tuolla ulkona vettä?! Voeeee raato ja elläimen käsi ja rähmäki vielä. Missä mun sontsa?! Kuka sen söi? Kissa söi kesävoin. Mikä ihme on kesävoi?

Sitä sitten juodaan niin kauan, kuin silmät liikkuu!

Vähän syö miestä, kun työpisteellä on yksitietokone millä pääsee internet/jne, niin tämä yksi munapää(lue työkaveri) istuu siinä 8,5h ja pelaa jtn vitun spaiderpasianssia :curs:

Joo kyllä juodaa niin, että kuullaan taas ens viikolla juoneemme.. :D Ei oo meinaa noi työpaikan saunaillat, pikkujoulut, kesäjuhlat ym. menny ihan nappiin aina mun osalta.. :D plus sit viä tälläsellä päivämäärällä ni kauhullahan tässä iltaa odottaa.. :D no ei, innolla :D

Ompas sulla törkee työkaveri, tuuppaa se lattialle.. ;D

Pihalla +12. Jotain rajaa. Lähdettävä suorittamaan tän talven viimeset keulinnat, jos sais vaikka vetoremmin poikki.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pihalla +12. Jotain rajaa. Lähdettävä suorittamaan tän talven viimeset keulinnat, jos sais vaikka vetoremmin poikki.

Kelkkailu on kyllä helvetin hauskaa touhua, tykein peli mitä tolla omalla a1 kortilla saa ajaa. :D Kaverit aina jaksavat päteä amisautojensa (1.3 corolla) kiihtyvyydestä ni ovat aika tuppisuita ku kuulevat kelkan arvoja.

"Älä tuhlaa rahojasi, vaan ryyppää ja rällää ne!"

:D

232846d1325627915-women-alfas-201.webp

Ei kyl nyt täytyy laittaa säästölippaaseen!

Novoinyhelvetti.

Mitä Jefe Ephen perjantaihin, joko ryyppäsit ja rellestit tilisi tyhjäks?

Piti vielä tääkin laittaa kun oikeasti jopa nauroin ääneen.

Back
Ylös Bottom