Njaah, itsevarmuus tappiin ja tussilla vaan!Tenttiin pitäis lähtee mutta missä on kaikki minun lyijykynät...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Njaah, itsevarmuus tappiin ja tussilla vaan!Tenttiin pitäis lähtee mutta missä on kaikki minun lyijykynät...
Sitä sitten juodaan niin kauan, kuin silmät liikkuu!6h työpäivä ja sitte "Osastopalaveri" a.k.a Saunailta ;D
Lempijuoma? -No vittu ilmane :D

Kyseessä on ihan haistapaska -tentti, joten voisin ottaa jonku kivan pinkin tussin.
Njaah, itsevarmuus tappiin ja tussilla vaan!
Viikon positiivisuus: Mun työjakkaan on uponnut komea perseen, kuva sillä en oo ti-pe välisenä aikana tehnyt yleensäkki töitä maks. 1h![]()

Jaa mitä sanoit syönees?![]()
Ja laihis eväitä oon syönyt! Olipa muuten helvetin epäselvää ulosantia edellinen viesti, mutta niin se on tämäkin!KesävoiMikä ihme on kesävoi?
Sitä sitten juodaan niin kauan, kuin silmät liikkuu!
Vähän syö miestä, kun työpisteellä on yksitietokone millä pääsee internet/jne, niin tämä yksi munapää(lue työkaveri) istuu siinä 8,5h ja pelaa jtn vitun spaiderpasianssia :curs:
Tilipäivä! WOO!!
Pihalla +12. Jotain rajaa. Lähdettävä suorittamaan tän talven viimeset keulinnat, jos sais vaikka vetoremmin poikki.
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan ryyppää ja rällää ne!"
:D
DaByyrd!
Enolla oli tuollainen t-paita joskus kasarilla, taustalla oli ainakin kuva tuopista:D