Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitsi XairaX, niin siistiä, mä ihan myötäelän, kun multa meni koko homma vähän ohi kun olin jo ollut vuosia täyspäiväisessä työssä ja kävin vaan tentit (kesti 6.5 vuotta maisteri..) ja kävin kesken työpäivän hakemassa todistuksen, ainoa työpäivä kun oli jakkupuku päällä.

Törmääkös pakkislaiset usein riidanhaastajiin?

Ei

Baaris on viimeksti tultu haastamaan n.10v sitte. Baarin jälkeen kadulla n.8v sitte. Sen jälkeen ei mitään. Ehkä olen niin huomaamaton, etten herätä kenenkää mielenkiintoa.

Tosi usein.. Ihme homma. Ravintoloissa ei viitsi käydäkään enää. No viimeksi meni aika hyvin, mutta edelliskerrallakin oli ainakin yhdellä jotain sanomista mun paidasta.. Mä pukeudun aina niin huonosti :(

Eilen oli kaupassa aika pelottava tilanne, joku hullu alkoi haastaa riitaa vartijan kanssa ja uhkasi hakata sen palasiksi ja sanoi että odottaa vaikka aamuun, kunnes se vartija tulee kaupasta ulos että voi hakata sen muusiksi. Kunnon selkkaus. Se vartija ei voinut kai oikein tehdä mitään, lopulta poliisit tuli noukkimaan sen hullun pois. Tätähän sä kysyit:D

Tuli vaan mieleen kun ei aikasemmin ole tullut näitä suunsoittajia vastaan juuri ollenkaan, tuskin johtuu punttaamisesta, voiko se muka johtua siitä?

Tuli vaan mieleen kun ei aikasemmin ole tullut näitä suunsoittajia vastaan juuri ollenkaan, tuskin johtuu punttaamisesta, voiko se muka johtua siitä?

Siitä se johtuu, se provosoi. Vasta sitten kun on niin iso että ne tajuaa että henki lähtee iskusta niin ne pysyy pois. Ei kannata välittää. Yksi tuttu pätevä nyrkkeilijäkin kertoi että mihin tahansa se menee niin tulee joku pultsari/teini tai karaten just aloittanut kokeilemaan josko pinna palaisi..

Sai semmosen puhelun radiosta, ettei meinaa pysyä housuissaa :hyper: Saatte tekin osanne sitten varmaan ens viikosta lähtien kyseisestä asiasta... :dance2:

Entäs jos kuolee ennen sitä? Jää paitsi tiedoista jotka tiiät jo. Tylsää!

Back
Ylös Bottom