Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos mulla on ollu selkeesti paha olla niin en oo menny salille, mut eilen oli sen verran reipas fiilis, että en nähnyt mitään pahaa salille menossa. Alkoannoksia edellisenä päivänä kuitenkin vain 8-9, alkaen jostain klo 18 eli todella pitkällä aikavälillä. Tänään kävin vaan vähän jaloittelemassa pihalla. Yksilökohtaisiahan nuokin on, kun tiedän sellaisiakin, joilla krapula kestää helposti 3-5 päivää.

Starat dokaa ja treenaa samaan aikaan, varsinkin rokkitähdet. Slash treenasi ja veti viskiä samaan aikaan, teki sitä kuukausitolkulla ja mielestään kehittyi hyvin salilla..

Jos mulla on ollu selkeesti paha olla niin en oo menny salille, mut eilen oli sen verran reipas fiilis, että en nähnyt mitään pahaa salille menossa. Alkoannoksia edellisenä päivänä kuitenkin vain 8-9, alkaen jostain klo 18 eli todella pitkällä aikavälillä. Tänään kävin vaan vähän jaloittelemassa pihalla. Yksilökohtaisiahan nuokin on, kun tiedän sellaisiakin, joilla krapula kestää helposti 3-5 päivää.

Ammattilainen. :rock:

Starat dokaa ja treenaa samaan aikaan, varsinkin rokkitähdet. Slash treenasi ja veti viskiä samaan aikaan, teki sitä kuukausitolkulla ja mielestään kehittyi hyvin salilla..

Slashilla ei ollukkaa ikinä krapulaa, ku oli jatkuvasti kännis niin mikäs siinä on reenailles :D

Slashilla ei ollukkaa ikinä krapulaa, ku oli jatkuvasti kännis niin mikäs siinä on reenailles :D

Joo tai jossain muissa aineissa. Oletko lukenut kirjan? Siinä on aika karua tekstiä. Jotenkin tykkään noiden hörhöjen elämänkerroista, niillä voi aina perustella miksi voi juoda 2 viikkoa olematta alkoholisti. Jos noi starat on hengissä vuosien kierteestä+muusta sekoilusta niin eihän 2 viikkoa ole mitään..

En oo lukenu, voiski ottaa kesän ohjelmistoon lukasta kaljakupposen äärellä joku hyvä. Mitä suosittelisit, mikä on paras?

Mulla rupes moraali kokuttamaan jo kolmen päivän jälkeen, eilen ei vaan enää voinu jatkaa vaikka mahikset olis ollukki. -> Ei aineksia rokkitähdeksi.

Voihan hitto, tein eilen hienon valkosuklaa-lime-vadelma-juustokakun ja vaikka vieraat otti siitä mukaankin, puolet on edelleen jääkaapissa eikä sitä kukaan syö, tais taas mennä bioroskiin mun kokkaukset.

Pidä toiset bileet? :D

Joo mun piti, mutta unohdin koko jutun ja olin koko päivän liikenteessä ja löysin taas sen helkkarin kakun jääkaapista kun tulin kotiin:(

Voihan hitto, tein eilen hienon valkosuklaa-lime-vadelma-juustokakun ja vaikka vieraat otti siitä mukaankin, puolet on edelleen jääkaapissa eikä sitä kukaan syö, tais taas mennä bioroskiin mun kokkaukset.

Syä itte!

En oo lukenu, voiski ottaa kesän ohjelmistoon lukasta kaljakupposen äärellä joku hyvä. Mitä suosittelisit, mikä on paras?

Mulla rupes moraali kokuttamaan jo kolmen päivän jälkeen, eilen ei vaan enää voinu jatkaa vaikka mahikset olis ollukki. -> Ei aineksia rokkitähdeksi.

Motley cruen elämänkerroista jokin.. Se dirt, törkytehdas on ehkä melkoisen äärimmäinen, aivan hirveätä meininkiä päivästä toiseen. Ozzy O:n oli ehkä viihdyttävin.

No pitääpä lainata

ps.Asiallinen sigu :D

Kyl se säilyy jääkaapissa hyvänä muutamankin päivän. Seuraavan lenkin jälkeen pistelet poskees, niin saat kalorivajeen kuitattua. :D

Laheta mulle. Tanaan olis jopa ollut sellanen paiva etta olisin voinut hyvalla omallatunnolla vetaista palan kakkua. Kattelin pakastealtaasta kaikkea juustokakuista suklaakakkuihin, mutta lahdin tyhjin kasin koska ei tehnyt mieli :shock: Itsetehty on kuitenkin aina paljon parempaa, joten mielellaan ottaisin kakkusi! :D

Toisikohan DHL sen perille:)? Jopa mun nirso kokkiveljeni kehui sitä, ja se kuitenkin aina vaan haukkuu.

e. ai mikä kalorivaje...:confused:................:D

Tois varmaan. Postiin vaan! :D Olen kylla jo luvannut itselleni huomiseksi herkkuaamiaisen. Salin vieressa on kivasti American Diner, mista saa jenkkityylisia pannukakkuja. Joka kerta ohi kavellessani tekee mieli pannareita, joten huomenna sit vihdoin menen sinne aamiaiselle/brunssille. Vois vaikka ottaa viela pirtelon kylkeen :kuola:

Motley cruen elämänkerroista jokin.. Se dirt, törkytehdas on ehkä melkoisen äärimmäinen, aivan hirveätä meininkiä päivästä toiseen. Ozzy O:n oli ehkä viihdyttävin.

Törkytehdas oli hyvä. Siitä jäi parhaiten mieleen se Nikki Sixxin kännireissu Kiinaan tms. jonne se otti mukaansa vain luottokortin ja passin :D

Tois varmaan. Postiin vaan! :D Olen kylla jo luvannut itselleni huomiseksi herkkuaamiaisen. Salin vieressa on kivasti American Diner, mista saa jenkkityylisia pannukakkuja. Joka kerta ohi kavellessani tekee mieli pannareita, joten huomenna sit vihdoin menen sinne aamiaiselle/brunssille. Vois vaikka ottaa viela pirtelon kylkeen :kuola:

Voisi kyllä tulla hieman kallis juustokakku sillä konstilla:D Amerikkalaiset pannarit vaahterasiirapilla ja voilla on kyllä aikas jees! Aivan loistavia kavalan katabolian torjuntaan.

e.SIC- kyllä sä voit sen hakea jos oikeesti viitsit tänne ajaa sen hakemaan, mut mieluummin huomenna, parempi kai jonkun syödä kuin että menee roskiin

Back
Ylös Bottom