Deleted member 61600
Pitäiskö sitä huomenna herkkupäivän, 4 kuukautta ollut ilman mitään hyvää :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elä anna periksi lihamyllyn kutsulle, Xairax!
Mietin tuossa, että ku on tommonen pieni lihakirves niin kuinka lujaa pitäis itteään lyödä käteen ettei tulisi peruuttamatonta mutta silti sais pitkän sairasloman.
Mietin tuossa, että ku on tommonen pieni lihakirves niin kuinka lujaa pitäis itteään lyödä käteen ettei tulisi peruuttamatonta vahinkoa mutta silti sais pitkän sairasloman.

Jumansussut noiden naisten kanssa, kun ei voi puhelimeen vastata, vaikka tunti sitten pistin ekan viestin. Nimim. Odottelen siskon vastaavan.
Kävelyreissulla poikkesin kauppaankin, nyt on huomiselle vähän mässäiltävää :D Vielä tän päivän ku selviää nälkäsenä ni ai että!
Janna miten paljon koiran kanssa kulkiessa saa huomiota. Vein kamppiksen piskin kavelylle ja paadyin juttelemaan 3 ihmisen kanssa, minka lisaksi lahes jokainen hymyili minulle (tai koiralle) . Eika me edes naytetty mitenkaan erikoisilta, mulla tavis meikiton naama ja koirakin tollanen normaali mayrakoiran kokoinen otus.
Jokainen vastaantuleva katsoi "Ei piru, pitää se sittenkin paikkansa, että koirat näyttävät omistajaltaan. Ihan samannäköiset :D"
Eivaan, onhan tuo totta, että helpommin kiinnittää huomiota ihmisiin, jotka kulkee koiran kanssa.
Täällä ollaan krapulassa ja varmaan tulee otettua taas nestettä pintaan syöpöttelyllä. Päätin, että olen itselleni todella hyvän treenin velkaa huomenna
^Vilu kokemuksen syvällä rintaäänellä.