Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen lepo ja illalla tuli herkuteltua niin aamu alko kuntopyörällä 10km/vajaa puoltuntia.
Aamupala syöty ja piirretyt katottu jos kohta salille.

Mietin tuossa, että ku on tommonen pieni lihakirves niin kuinka lujaa pitäis itteään lyödä käteen ettei tulisi peruuttamatonta vahinkoa mutta silti sais pitkän sairasloman.

Jos sinun lihakirves on saman kokoinen kuin mun LIHAKIRVES, niin luultavasti joudut kiihdyttämään kirveen lähelle valonnopeutta aiheuttaakses peruuttamatonta vahinkoa.
Lihakirves.webp

Jumansussut noiden naisten kanssa, kun ei voi puhelimeen vastata, vaikka tunti sitten pistin ekan viestin. Nimim. Odottelen siskon vastaavan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sasselle terveisiä

Jumansussut noiden naisten kanssa, kun ei voi puhelimeen vastata, vaikka tunti sitten pistin ekan viestin. Nimim. Odottelen siskon vastaavan.

Jumansussut noiden miesten kanssa, kun ei voi puhelimeen vastata, vaikka eilen pistin ekan viestin. Nimim. Odottelen veljen vastaavan.

Kävelyreissulla poikkesin kauppaankin, nyt on huomiselle vähän mässäiltävää :D Vielä tän päivän ku selviää nälkäsenä ni ai että!

Täällä ollaan krapulassa ja varmaan tulee otettua taas nestettä pintaan syöpöttelyllä. Päätin, että olen itselleni todella hyvän treenin velkaa huomenna

Janna miten paljon koiran kanssa kulkiessa saa huomiota. Vein kamppiksen piskin kavelylle ja paadyin juttelemaan 3 ihmisen kanssa, minka lisaksi lahes jokainen hymyili minulle (tai koiralle). Eika me edes naytetty mitenkaan erikoisilta, mulla tavis meikiton naama ja koirakin tollanen normaali mayrakoiran kokoinen otus.

Janna miten paljon koiran kanssa kulkiessa saa huomiota. Vein kamppiksen piskin kavelylle ja paadyin juttelemaan 3 ihmisen kanssa, minka lisaksi lahes jokainen hymyili minulle (tai koiralle) . Eika me edes naytetty mitenkaan erikoisilta, mulla tavis meikiton naama ja koirakin tollanen normaali mayrakoiran kokoinen otus.

Jokainen vastaantuleva katsoi "Ei piru, pitää se sittenkin paikkansa, että koirat näyttävät omistajaltaan. Ihan samannäköiset :D"

Eivaan, onhan tuo totta, että helpommin kiinnittää huomiota ihmisiin, jotka kulkee koiran kanssa.

Jokainen vastaantuleva katsoi "Ei piru, pitää se sittenkin paikkansa, että koirat näyttävät omistajaltaan. Ihan samannäköiset :D"

Eivaan, onhan tuo totta, että helpommin kiinnittää huomiota ihmisiin, jotka kulkee koiran kanssa.

Sita se varmaan oli :D Koira on kylla paljon sopompi kuin mina.

Tuli sellainen olo kuin olisin ollut jonkun salaisen kultin jasen, varsinkin kun toinen koiran ulkoiluttaja kaveli vastaan. En halua omaa koiraa, mutta onhan noita ihan kiva kayda lenkittamassa.

Kuulin tänään tän biisin, aika helmi!

Tänään takana kahdet treenit (kuten eilenkin) ja sama olisi huomennakin edessä. Ei kännäilyä minulle.

Täällä ollaan krapulassa ja varmaan tulee otettua taas nestettä pintaan syöpöttelyllä. Päätin, että olen itselleni todella hyvän treenin velkaa huomenna

Haha. Voi kyllä olla tän päivän ja huomisen jälkeen mullakin kevyt pöhö päällä. Treenaamaanki pääsee aikasinttaan tiistaina, jos sillonkaan, kun ei nyt pysty ton polven takia mitään kunnon lenkkejäkään vetämään.

^Vilu kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Back
Ylös Bottom