Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi kiitos, voisin ottaa sitä läskiä yläkroppaan, varsinkin kylkiluiden päälle jotta näyttäisin vähemmän nälkää näkevältä. Lihasta sitten alakroppaan, sopisko? :D Tuo epätasapaino on tosiaan tuttu ongelma täälläkin, vaikka viimeisen puolen vuoden aikana onkin tapahtunut jotain kummallista. Mun reidet ovat nimittäin kutistuneet ja oon sen sijaan saanut jonkinlaiset jenkkakahvojen alut. Ei kiva, ois vaan pysynyt reisissä :jahas: Että enhän mä mikään tikku todellakaan ole, eiköhän mustakin noita kiloja irtoaisi mikäli haluaisi kiristellä... Ei vaan ole sellaiselle nyt tarvetta. Ja mun painohan ei liiku kunnolla mihinkään suuntaan, viimeisen kuuden vuoden aikana pysynyt 60-64 kilon välissä.

Epäilen muuten taas että ainakin joku kommentoineista luuli mua mieheksi :curs: Muistuttakaa, että jos vielä joskus rekisteröidyn jollekin miesvaltaiselle palstalle, rekisteröidyn vielä jonain Marja-Tuulikkina tai Hilma-Hellevinä, ettei käy enää vastaavanlaisia väärinkäsityksiä! :rolleyes:

Voi että, nyt kun sanoit, mä olisin voinutkin olla se laulun kampaaja Marja-Terttu:D tms. Kauanhan kestää että nää suklaat sulaa että voin lähteä juoksemaan...

Poliisit Helsinki@JIM: "Pääkaupungin yöstä löytyy mielikuvituksellisiin asentoihin sammuneita kulkijoita"

tämä on taas näitä naisten käsityksiä omasta kehostaan, kaikki naiset saadaan sopusuhtaisiksi, kysymys on siitä että kuinka kauan siihen menee, naisilla kun tuo läsä kerääntyy tuohon hanurin alueelle niin siitä se lähtee sitten viimeisenä ja voi tietysti tuntua että se on siihen jumittunut mutta kyllä se siitä poistuu hiljaksiin kun vaan jaksaa reenata ja katsoa syömisiään, minä tiedän minä olen mies :D

Juu, kyllähän se läski lähtee ihan joka paikasta jos tarpeeksi kauan kiristelee... :D Naisena sitä kuitenkin haluaisi pikkaisen säilyttää sitä läskiä siellä yläkropassa ja ehkäpä erityisesti tietyllä kohdalla... Tästä päästään ongelmaan jota olen pohtinut viime aikoina, kumpi on pahempi, se että on läskiä lantiolla, reisissä & perseessä vai se, että ei tarvitse hankkia rintsikoita ollenkaan kun ei ole sillä kohdalla ihan oikeasti mitään jäljellä? :face: Ehkä jotkut on onnekkaampia tässä suhteessa, minä en selvästikkään kuulu niihin. Läskisota alkakoon pääsiäisen jälkeen! :puntti: Kyllähän sitä vielä ehtii muutaman kilon kiristellä ennen kesää jos oikein keskittyisi...

Mutta ihan kohta alkaa loma, så nice! :dance: Yhtään ei pysty enää keskittymään töihin kun mielessä on ihan jotain muuta kivaa.... :haart:

Olipas aika paska päivä, joka huipentui siihen, et combat -kamat unohtui töihin. Funtsein juoksulenkkiä, mutta tuo ilma ei kyllä houkuta pätkäkään. Positiivisena pilkahduksena sain uudet juoksutrikoot. Nää on aika pirun hyvät, mut onko ne 60 euron arvoiset, hmm? Lahkeen resori vaikuttaa muuten hyvältä idealta, mut kuka idiootti on keksinyt laittaa pitkälahkeisten juoksutrikoiden lahkeisiin valkoiset raidat? Meikälläisen käytössä ne pysyy valkoisena ehkä just kaks pesua. :jahas:

Toi on muuten niiiiiiiiiiiin ärsyttävää kun on ollut menossa jumppaan mutta sitten jää kamat jonnekin:( ja oli kamala juoksukeli! Mun pitäis kanssa jaksaa ostaa uudet trikoot, noi M:ät on ärsyttävästi liian isot ja valuu ja jää poimuille, tunnin pyrähdyksen vielä juoksee, mutta luulen että pidemmän lenkin jälkeen saa kääriä sisäreisistä nahat. Noi on ihan sellaset perusmallin robin hoodit, muuten olis sairaan hyvät, mutta on liian isot. Millään en nääs voinu uskoa että 176cm:selle vois olla pienempi koko kuitenkin, mut ehkä mä nyt uskon että olen ripakinttu ja pysyn.

Ötyä...

...Kaikille omituisille otuksille. Vähän vielä duunia, niin sitten on isoimmat taas tehty. Huh Huh pari viikkoa melkeen putkeen. Enää ti-to, sitten vapaata...Sen kunniaksi...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä pyssykälle. Onpahan taas hurahtanu aika ihan vaan koneella istuen. Jos vaikka hilais läskinsä tonne sänkyyn ja nukkuis vähän ennen huomista työvuoroa.

Ötyä pyssykälle. Onpahan taas hurahtanu aika ihan vaan koneella istuen. Jos vaikka hilais läskinsä tonne sänkyyn ja nukkuis vähän ennen huomista työvuoroa.

Ötyä Kairalle :)

Ei jaksais kyllä niinku yhtään olla töissä. Väsyttää ja vituttaa. Haluaisin vaan nukkua ja sit mennä salille. Ens työvuorolistoissa ärsyttää pirusti se, että joudun mennä salille aamupäivällä jolloin siellä on just ne ihmiset joiden kanssa en vaan ikinä haluais samaan aikaan salilla olla.

Ihmettelenpä, että miksi kaikki vaahtoaa pääsiäisestä niin paljon? Kuinka moni pitää sitä vastaavanlaisena, kuin kesälomalle lähtis? Tuntuu että hirveä härdelli päällä, parin vapaapäivän takia, ihan kuin asioita ei voisi hoitaa myös tuonkin jälkeen. Ja taas kerran lintukalakin jätti pinon tekemättömiä asioita jälkeensä, kun läksi lomalle. Tuossa sen kollega niitäkin on taa pari päivää jo paikkaillut. On tää hauskaa. ;)

Ihmettelenpä, että miksi kaikki vaahtoaa pääsiäisestä niin paljon? Kuinka moni pitää sitä vastaavanlaisena, kuin kesälomalle lähtis? Tuntuu että hirveä härdelli päällä, parin vapaapäivän takia, ihan kuin asioita ei voisi hoitaa myös tuonkin jälkeen. Ja taas kerran lintukalakin jätti pinon tekemättömiä asioita jälkeensä, kun läksi lomalle. Tuossa sen kollega niitäkin on taa pari päivää jo paikkaillut. On tää hauskaa. ;)

Se on samanlainen maailmanloppu, kuin kaikki muutkin pitemmät pyhät.. Näkyy vaikuttavana ilmiönä esim. ruokakaupoissa.. Mutta huomenna kun pääsen töihin, niin alotan kunnon tirsoilla..

Jos pääsen huomenna vihdoin aloittamaan mun 6 päivän loman, niin mä aion kyllä pienesti vaahdota:D Mut yritän olla tekemättä sitä täällä:)

Aina sama laulu. Alko menee kiinni torstaina ja aukeaa seuraavan kerran tiistaina. Aivan hirvittävää siis!!

Joka juhlapyhän yhteydessä muistetaan mainita alko, se on yksi elämän suurimpia mysteerejä.

Jos pääsen huomenna vihdoin aloittamaan mun 6 päivän loman, niin mä aion kyllä pienesti vaahdota:D Mut yritän olla tekemättä sitä täällä:)

Mä meinaan työmaailmassa, kyllä mä ymmärrän jos on pitemmälle lomalle jäämässä. Mut juma, pari hassua päivää.

Aina sama laulu. Alko menee kiinni torstaina ja aukeaa seuraavan kerran tiistaina. Aivan hirvittävää siis!!

Joka juhlapyhän yhteydessä muistetaan mainita alko, se on yksi elämän suurimpia mysteerejä.

Katsos kun ei sen perheen parissa kestä olla ilman seitinohutta (tai vähän paksumpaa). Pitää rohmuta viiniä reippaasti, ja varmuuden vuoksi vähän sitä kirkastakin (for the dead brothas).

Jösses kun tuo bossi on taas kylpenyt tuossa sen hajusteessaan. Alkaa oikeesti silmät vuotamaan ja nenä kutisemaan kun se täällä liikkuu ympäriinsä. :D Miehet, joskus vähempi on parempi.

Ihanaa päivää kaikille <3

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tumblr_m1pg0iI41K1r0wqrd

tän illan teema

Mä meinaan työmaailmassa, kyllä mä ymmärrän jos on pitemmälle lomalle jäämässä. Mut juma, pari hassua päivää.

Jösses kun tuo bossi on taas kylpenyt tuossa sen hajusteessaan. Alkaa oikeesti silmät vuotamaan ja nenä kutisemaan kun se täällä liikkuu ympäriinsä. :D Miehet, joskus vähempi on parempi.

Joo tajusin mä ton, olen vaan ihan laittoman kiukkuinen.
Täällä on muuten toi sama ongelma että neukkarissa alkaa silmät kirvellä, voi uh.

Pyytäkää astmapiippu lainaan pariksi päivää, semmonen tyhjä. Aina kun liikaa hajuvesiä käyttävä kävelee ohi niin kauhea "ooohh, en saa henkeä... ja piippu paniikissa käsilaukusta käyttöön" -dramatisointi. Eiköhän vähene :D

Jykevä adrenaliinipiikki luonnollisesti toimis paremmin mutta sitä on paha feikata ;)

Back
Ylös Bottom