Voi kiitos, voisin ottaa sitä läskiä yläkroppaan, varsinkin kylkiluiden päälle jotta näyttäisin vähemmän nälkää näkevältä. Lihasta sitten alakroppaan, sopisko? :D Tuo epätasapaino on tosiaan tuttu ongelma täälläkin, vaikka viimeisen puolen vuoden aikana onkin tapahtunut jotain kummallista. Mun reidet ovat nimittäin kutistuneet ja oon sen sijaan saanut jonkinlaiset jenkkakahvojen alut. Ei kiva, ois vaan pysynyt reisissä :jahas: Että enhän mä mikään tikku todellakaan ole, eiköhän mustakin noita kiloja irtoaisi mikäli haluaisi kiristellä... Ei vaan ole sellaiselle nyt tarvetta. Ja mun painohan ei liiku kunnolla mihinkään suuntaan, viimeisen kuuden vuoden aikana pysynyt 60-64 kilon välissä.
Epäilen muuten taas että ainakin joku kommentoineista luuli mua mieheksi :curs: Muistuttakaa, että jos vielä joskus rekisteröidyn jollekin miesvaltaiselle palstalle, rekisteröidyn vielä jonain Marja-Tuulikkina tai Hilma-Hellevinä, ettei käy enää vastaavanlaisia väärinkäsityksiä!![]()
Voi että, nyt kun sanoit, mä olisin voinutkin olla se laulun kampaaja Marja-Terttu:D tms. Kauanhan kestää että nää suklaat sulaa että voin lähteä juoksemaan...

Kyllähän sitä vielä ehtii muutaman kilon kiristellä ennen kesää jos oikein keskittyisi...