Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Quinn <3

dianna-agron.jpg

dianna-agron.jpg

VAIMOMATSKUA!!1

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laskin eilen kalorit väärin, kyllä se 5000 tuli täyteen. Aamulla heräsin ihan julmettuun nälkään ja tänään tuntuu, että vois syödä hevoset varsoineen päivineen. NÄLKÄ!

Hirveen kivasti tullu tota lunta.

e: Mistä helevetistä se taas tuohon ilmesty..

Viimeksi muokattu:
Kadehdin teitä jotka osaatte syödä. Pian kuukausi "massakautta" takana, painoa tullut peräti 0,7 kg. Tää ei oikein vetele.

Mä voisin ihan hyvin lahjoittaa monta kiloa omasta massastani pois!! :D Sekä läskiä että lihasta ois tarjolla... Kesäksi ajattelin muutenkin pientä kuuria, sitä ongelmaa kun ei ole ettei massaa pystyisi hankkimaan ihan tuosta vain jos sitä myöhemmin haluaakin lisää. :D Eniten vielä ärsyttää sen kaiken kertyminen vain tiettyihin paikkoihin, jalat ja perse on ongelmakohtia, mun jaloista ei saa siroja koipia ikinä! Sen sijaan yläkroppa ja vatsa kutistuu helposti jos laihduttaa: lopputuloksena entistäkin "epätasapainoisempi" (läskiperse) vartalomalli. :jahas:

VOI vittu tota lumen määrää. Kahlasin nilkkoja myöten noissa fucking kinoksissa kotiin ja varmaan aamulla kun lähtee taas töihin päin niin saa kahlailla napaa myöten lumessa. Ärrrrr.

Harmi kun Leevien biisiä Marjo-Riitta, rahtarin rakkaus, ei löydy Youtubesta. Aivan helvetin hyvä.

Olipas aika paska päivä, joka huipentui siihen, et combat -kamat unohtui töihin. Funtsein juoksulenkkiä, mutta tuo ilma ei kyllä houkuta pätkäkään. Positiivisena pilkahduksena sain uudet juoksutrikoot. Nää on aika pirun hyvät, mut onko ne 60 euron arvoiset, hmm? Lahkeen resori vaikuttaa muuten hyvältä idealta, mut kuka idiootti on keksinyt laittaa pitkälahkeisten juoksutrikoiden lahkeisiin valkoiset raidat? Meikälläisen käytössä ne pysyy valkoisena ehkä just kaks pesua. :jahas:

Tekemisen puutetta, eikä tiedä oikein mitä tekisi. Onpa jännä. Toisaalta voisi opiskella kieliä, mutta toisaalta olisi makeaa ottaa rennostikin, kun ei deadlinet pitkästä aikaa puske päälle.

VOI vittu tota lumen määrää. Kahlasin nilkkoja myöten noissa fucking kinoksissa kotiin ja varmaan aamulla kun lähtee taas töihin päin niin saa kahlailla napaa myöten lumessa. Ärrrrr.

Telkkarissa oli just kuvaa sieltä suunnalta, näkyihän tuota olevan:lol2:

Loppuviikolla voi tulla sit lisää...

minulla oli hyvät treenit, ihmiset katsoi huulet pyöreänä mun ähkimistä, suunnilleen samaa tasoa kun nainen synnyttää :D miksi minulla on tunne että olen ainoa ketä siellä vetää niin sanotusti täysillä joka kerta:puntti:

Mä voisin ihan hyvin lahjoittaa monta kiloa omasta massastani pois!! :D Sekä läskiä että lihasta ois tarjolla... Kesäksi ajattelin muutenkin pientä kuuria, sitä ongelmaa kun ei ole ettei massaa pystyisi hankkimaan ihan tuosta vain jos sitä myöhemmin haluaakin lisää. :D Eniten vielä ärsyttää sen kaiken kertyminen vain tiettyihin paikkoihin, jalat ja perse on ongelmakohtia, mun jaloista ei saa siroja koipia ikinä! Sen sijaan yläkroppa ja vatsa kutistuu helposti jos laihduttaa: lopputuloksena entistäkin "epätasapainoisempi" (läskiperse) vartalomalli. :jahas:

Voi kiitos, voisin ottaa sitä läskiä yläkroppaan, varsinkin kylkiluiden päälle jotta näyttäisin vähemmän nälkää näkevältä. Lihasta sitten alakroppaan, sopisko? :D Tuo epätasapaino on tosiaan tuttu ongelma täälläkin, vaikka viimeisen puolen vuoden aikana onkin tapahtunut jotain kummallista. Mun reidet ovat nimittäin kutistuneet ja oon sen sijaan saanut jonkinlaiset jenkkakahvojen alut. Ei kiva, ois vaan pysynyt reisissä :jahas: Että enhän mä mikään tikku todellakaan ole, eiköhän mustakin noita kiloja irtoaisi mikäli haluaisi kiristellä... Ei vaan ole sellaiselle nyt tarvetta. Ja mun painohan ei liiku kunnolla mihinkään suuntaan, viimeisen kuuden vuoden aikana pysynyt 60-64 kilon välissä.

Epäilen muuten taas että ainakin joku kommentoineista luuli mua mieheksi :curs: Muistuttakaa, että jos vielä joskus rekisteröidyn jollekin miesvaltaiselle palstalle, rekisteröidyn vielä jonain Marja-Tuulikkina tai Hilma-Hellevinä, ettei käy enää vastaavanlaisia väärinkäsityksiä! :rolleyes:

tämä on taas näitä naisten käsityksiä omasta kehostaan, kaikki naiset saadaan sopusuhtaisiksi, kysymys on siitä että kuinka kauan siihen menee, naisilla kun tuo läsä kerääntyy tuohon hanurin alueelle niin siitä se lähtee sitten viimeisenä ja voi tietysti tuntua että se on siihen jumittunut mutta kyllä se siitä poistuu hiljaksiin kun vaan jaksaa reenata ja katsoa syömisiään, minä tiedän minä olen mies :D

Back
Ylös Bottom