Onneksi on sunnuntai niin välttyy helpommin typeriltä piloilta.Ja hyvä minä, en menny kaverin aprillipilaan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi on sunnuntai niin välttyy helpommin typeriltä piloilta.Ja hyvä minä, en menny kaverin aprillipilaan :D
Eikö sinulla muka ole ketään ns. julkkis-ihastusta? Sellaista naista josta aina fantasioit kun on tylsää.
Silloin kun on tylsää, kuuntelen saksalaisia sotilasmarsseja. Sellainen hetki on juuri nyt. Kuuntelen niistä tosin muutenkin. Minä en turhaan viitsi vaivata päätäni yhtään enempää julkkiksista fantasioimalla.
Paskat minnekään lenkille lähe. Lähen hakemaan kebabbia ja karkkia! Tänään palaudutaan :D
Aiaiai, ei nyt lipsuta siellä :D
Siis enkö minä muka ole julkkis?
Veikkaus on, että illalla löydän itteni salilta kuitenki...
edit. No niin. Varasin jo paikat iltapäivän ryhmäliikuntaan. Keskivartaloa ja venyttelyä. Lihashuoltoa siis tänään. Tolla venyttelyllä varmistan, ettei tuu lähdettyä enää kyykkäämään sentään. Huomenna vasta. Joojoo.
Mulla taitaa tän päivän treenit jäädä johonkin kävelyyn tai korkeintaan kevyeen (miten tää sana taipuu?) hölkkään. Pitäs antaa jaloille kai vähän lepoa ku tuntuu joka lenkin jälkeen kipeytyvän sääret, penikat, polvet jne :D
Mutta nyt ruoanhakuun. Löysin jotain kuponkeja. Ai että mä olen pläski tänään. Tietysti tänään ois voinu pitää kokonaisen vapaan ku ei oo ollu liikuntavapaata päivää ollenkaan, mutta onko sillä väliä. Joinain päivinä vaan kevyttä köpöttelyä niin eihän sitä lasketa :DNo siis mäkin nyt sit kevyilen (:D) tolla ryhmäliikunnalla. Mulla on ruvennut kävellessä kiristään ihan pirusti penikoita ja ihan pohkeiden alaosan kiinnityskohdista. Tosi häijy varsinkin ylämäissä (joita täällä jumankauta riittää) kun tuntuu ettei pysty kunnolla potkiin vauhtia. Venyttelyähän se kaipais ja sinnehän mä olen tänään menossaMutta nyt ruoanhakuun. Löysin jotain kuponkeja. Ai että mä olen pläski tänään. Tietysti tänään ois voinu pitää kokonaisen vapaan ku ei oo ollu liikuntavapaata päivää ollenkaan, mutta onko sillä väliä. Joinain päivinä vaan kevyttä köpöttelyä niin eihän sitä lasketa :D
Kannattaa kyllä jaksaa huoltaa penikoita, jos ne rupeaa kipuilemaan. On meinaan aika vittumainen vaiva pahemmaks äityessään. Joo eihän sitä välttämättä totaalilepoa tarvi, jos malttaa pitää kuitenkin kevyitä päiviä välillä. Eikä ainakaan dieetillä ollessa ole varaa pelkkään makoiluun ;)

Ei oo ennen kipuillu/kiristelly juurikaan, varmaan nyt vaikuttaa noi uudet kengätkin kun ei oo ihan vielä muotoutunu omaan jalkaan täydelliseksi. Mulla ois varaa noihin lepopäiviin ku pitäis olla plussilla, mutta korvaan levon syömällä reilusti![]()

Haha, olipa hauska ilta, lähdin kesken siivouksen yllytyshulluna kuuntelemaan Ressua (joo, oikeesti:D), puolen tunnin varoitusajalla hiukset märkinä. Hieman pelästyin kun tajusin mikä paikka se on, siis, enhän mä tanssi. Kaksi tyyppiä tuli jo ovelta hakemaan. En sit istunut koko iltana:D Niin hauskaa, mä oikeesti tanssin kun joku sellainen kilpatanssijasetä haki, ja se osasi viedä jotenkin niin, että se oli ihan oikeaa tanssia:D Ne muut ei osanneet ihan niin hyvin, joten aika hyvät naurut sain, kun varoitin kuitenkin jokaista että en vaan osaa:D ja niin hauskaa, sellaiset nuoret pojat kutsui mua 'tytöksi', kuulin kun kysyi mun kaverilta onko toi tyttö vapaa:D Hah, kannatttaa selvästi useamminkin lähteä kesken siivouksen ulos:D
Kuusi vihreää hymiötä samassa viestissä. Onkohan Pandakaan kyennyt moiseen?
Käytän myös :lol2: ja :evil: aika usein, joten yhtä monotonista hymiösadetta ei kyllä yleensä esiinny posteissani.