Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meet vaan mukaan mellakoimaan. Sehän käy liikunnasta. Pääset vielä harjoittelemaan thainyrkkeilyä ihka oikeaa vastustajaa vastaan, kun mellakoit oikein. :D

Muuten hyvä idea, mutta ensin pitäisi valita kummalla puolella osoittaa mieltään ja varmaan naamioitua jotenkin! :D Kyseessä siis äärioikeiston järkkäämä homma johon tietysti islamiryhmät ovat uhanneet vastata omalla panoksellaan. Taidan vaan pysyä suosiolla kotona ja pakata lomaa varten. :D Salille ehkä vielä pääsisin mutta ei huvita kävellä sieltä kotiin 10 km. treenien jälkeen jos bussit ei kuljekkaan. :rolleyes:

Ai että kun on kivaa saada kunnon vitutus päälle heti aamusta.
Liityn seuraan näin iltapäivästä. Kai se on kerran vuoteen veettävä vitutus niskaan. Ruvennut vituttamaan jo tää liiallinen hyväntuulisuus. Tervetuloa ärtyneisyys, pahantuulisuus ja viikonloppu!

Olisi hyvä, että myyjä soittaessaan mahdolliselle asiakkaalle, ei puhuisi sulle alentuvasti. Alkaa nimittäin jurppimaan moinen, ja voi hyvinkin vaikeuttaa myyjän mahdollisuuksia päästä kenenkään juttusille.

Aamuiseen vitutukseen, vetivät sitten 34% kirjotuspalkkiosta, kun eivät löytäneet mun uutta verokorttia jostain syystä. Ois nyt hitto voinu kysäistä ajoissa, niin oisin saman tien toimittanut.
Laskuja en olisi halunnut maksaa tänään, en yhtäkään. Voi suakeli soikoon.

Mä tuoksun niinku niin hyvälle. Öljylle ja auton osille :haart: Vielä kun sais moottorikelkan tai mopon pakokaasun tuoksun tähän päälle.

Paremmalle!

edit. Riippuu siis mistä vehkeistä puhutaan. Sä tarkotit varmaan työkaluja ja sellaista. Juu sellaiselle mä tuoksun. En haluu mennä suihkuunkaan. Voidaanko laskea, että olen oman itseni mies, koska haisen myös kalalle (hehe, naisten vehkeet, hehe)? Voisinkohan hedelmöittää itseni?

Tää lähtee tänään vallottaa Vaasaa :D saas nähä mitä siitäki reissusta tulee, muuta ku sanomista.. :D
No sunnuntaina kotio sit takasi!

Aivan kamala päivä mutta onneks selvisin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä tuoksun niinku niin hyvälle. Öljylle ja auton osille :haart: Vielä kun sais moottorikelkan tai mopon pakokaasun tuoksun tähän päälle.

Noi nykyiset tuoreöljyvoitelulla varustetut 2t vehkeet ei juuri edes haise. Vaatisi melkeinpä supersportin johon on tankattu jotain 4 prosenttista seosta...voisi jo hieman tuoksahtaa.

Mikä olikaan tämän lappalainen räpäyttäjän nimi? Joku teuska mc. Poseeraa youtubessa jonkun vanhan japsi auton vieressä.

Back
Ylös Bottom