Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonni. Vai Allykin se nykyään vaan vapottelee vallan täysipäiväisesti?

Jep. Oon nyt ollut savuttomana huikeat 10 paivaa :thumbs: Alkoi arsyttaa koko tupakkaharrastus joten vaihdoin pienempaan pahaan.

Hurjastelin ja käytin tota sanaa ekaa kertaa. Kai??? Susta vaan tuli toi sana mieleen, sorry :D

Pidin visusti huolen etta kasi oli kuiva enka dipannut sita tupakkaa veteen! :D Ei ollut kovin vaikeaa koska en jaksanut tayttaa ammetta tayteen enka loytanyt kylpyvaahtoa joten jouduin lillumaan suihkusaippuavedessa joka peitti just ja just kropan :D

Koskitko itseäsi "sinne"?

Ja jos, viipyilikö käsi turhan kauan ollakseen ihan puhdistautumistarkoitus - jos nyt sellainen ylipäänsä oli?

Hurjastelin ja käytin tota sanaa ekaa kertaa. Kai??? Susta vaan tuli toi sana mieleen, sorry :D

!!! Nyt varo kuule sanojasi. En ikina kayttaisi tuollaista ilmaisua.

Koskitko itseäsi "sinne"?

Ja jos, viipyilikö käsi turhan kauan ollakseen ihan puhdistautumistarkoitus - jos nyt sellainen ylipäänsä oli?

Yritin, mutta en loytanyt "sita" ihopoimujen alta.

:)

Kohta on aamu. Vapaapäivä tiedossa, tosin pitää lähteä kaverille pesemään ikkunoita. Ja minä typerä heräsin jo ennen viittä kattomaan änäriä!

Millähän sitä pääsisi eroon ajattelumallista, että kun kaikki menee niin helvetin hyvin niin kohta tulee turpaan jostain suunnasta.

optimismilla.

Bad hair day, kivaa olla ihan takkutukka, mitäköhän oikein olen aamulla kaatanut päähäni hoitoaineen sijasta. :jahas: Aamuvuorot ei selvästi ole tehty mua varten, onneksi loma lähestyy jälleen.

Huomenna ei taida päästä edes treenaamaan, kun bussiyhtiö varoittelee tällä hetkellä ettei autot kulje kaupungilla mahdollisesti tapahtuvan mellakoinnin ja mielenosoitusten takia. :evil:

Ai että kun on kivaa saada kunnon vitutus päälle heti aamusta. Lievää paniikkiakin ilmassa.

Uskaltaiskohan sitä sanoa ääneen, no ehkä mä uskallan: mun selkä ei ollut aamulla kipeä!!!!!! Ehkä pääsinkin säikähdyksellä! Olen ottanut tuplat sekä karnosiinia että msm:ää ja veikkaan että se auttoi buranan ohella, koska karnosiini on aiemmin tehonnut alaselkäänkin. Niiiiiiiiiiiiiiiiiin siistiä! Ehkä mun urheiluloma tällä kertaa onnistuis:)
Lisäksi sain heti aamusta niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvää palautetta esimieheltä ja aurinko paistaa, ei edes kiukuttanut enää, vaikka mun aamusmoothiesta tuli aivan hirveää kuraa. Siis todella kuraa. Mutta aurinkoista päivää vaan teillekin:)

^Vähän samanlaiset mietteet kyynärpään suhteen. Ei sattunut eilinen treeni, ei särkenyt yöllä, ei satu nyt....! Toissapäivänä vielä sattui kamalasti. Tänään tulee kuukausi siitä kun kipeytyi treenatessa. Josko ois oikeesti lähtenyt parantumaan.. Huominen treeni si kertoo.

Huomenna ei taida päästä edes treenaamaan, kun bussiyhtiö varoittelee tällä hetkellä ettei autot kulje kaupungilla mahdollisesti tapahtuvan mellakoinnin ja mielenosoitusten takia. :evil:
Meet vaan mukaan mellakoimaan. Sehän käy liikunnasta. Pääset vielä harjoittelemaan thainyrkkeilyä ihka oikeaa vastustajaa vastaan, kun mellakoit oikein. :D

Mun pitäis vaivautua salille ja vielä pyörällä. Motivaatio vapaapäivänä yhtään minkään tekemiseen on melko olematon. :p

Back
Ylös Bottom