Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie oon nyt kattonu nuo kaikki(2) Iholla-sarjan jaksot ja joka kerta ku net naikkoset kuvaa pärstäänsä odotan että siellä alkais tapahtumaan jotain muuta...

Onks pakkisristeily muuttunu vip-onlyks? kui ei mitää inffoi?

No voi vittu! Ois voinu palauttaa ne "mä oon niin pieni"-minded jätkät maan pinnalle saapumalla pienimpänä reteesti terminaaliin. ^^

^Mikään ei vissiin estä sinua osallistumasta samalle laivalle? :D

Huomenta!

Eilen oli todella hyvä treeni. Tykkäsin ! ..Tänään rinta/selkä/ojentaja/hauis.

Nyt meinasi painajainen mennä jo överiksi, vähän turhan brutaalia ihmisjahtia ja seksiorjuutta. Siitä ei sitten sen enempää.

Seksiorjuutta..

Onko villi fantasiasi olla viikonloppu komeiden urosten seksiorjana ?! .. Jos näin, niin se kyllä järjestyy. Tiedän ainakin kaksi vapaaehtoista. Kimmel ja allekirjoittanut :D

Onko villi fantasiasi olla viikonloppu komeiden urosten seksiorjana ?! .. Jos näin, niin se kyllä järjestyy. Tiedän ainakin kaksi vapaaehtoista. Kimmel ja allekirjoittanut :D

Ei enää tuon unen jälkeen, jossa "komeat" urokset olivat likaisia, pulskia ja rumia puliukkoja. Heräsin siinä vaiheessa kun yritin vääntää Stroh-pullon korkkia auki, että saisin vintin pimeäksi..

Aamu alkaa kivasti riitelemällä autokorjaamon kanssa :face:

Back
Ylös Bottom