Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu mä oon vanha :(
Pikkupojat ne täällä voivottelee ;) Mutta onnea silti. Toi sun synttärisyöminkisetti kuulosti jo aika hyvältä.

Pitäsköhän munkin kokeilla zumbaa? Voisin olla siinä hyvä..

Nyt kokeiltuani voin melkein sanoa etta turhautuisit zumbassa. Toisaalta siella saa kylla heilua niin paljon kuin tykkaa, mutta toisaalta taas taidat olla astetta liian edistynyt niin simppelille tunnille ;) Se oli niin yksinkertaista heilumista etta jopa mina kahden vasemman jalkani kanssa pysyin rytmissa (no ainakin jotenkin).

Ostin asken lounasta ja se oli pettymys. Jotain naudanlihapataa, joka laitettiin yorkshire pudding-tyyliseen "kippoon" ja sinne mukaan perunamuusia ja vihanneksia. Luulin etta siina tulee pelkkia vihanneksia ja herkkusienia koska taulussa luki niin :( Maksoikin £4!

Mä yritän tässä herätellä itseäni henkiin treeniä varten rahkalla ja kahvilla, jea.

Tekisi mieli vetää tämä setti nyt.

Wurst-orgiat (ainakin kahdelle) 24,5 €
Reilu setti talon makkaroita, hapankaalia ja perunasalaattia. (L, G) Plate of sausages (at least for two). Huge set of house saugages served with sauerkraut and potato.

Taidan käydä ostamassa illalla treenien jälkeen raakamakkaraa :kuola:

Olenkin joskus miettiny että kattooko joku oikeesti Emmerdalea. Näköjään sitte.

Ma mietin pitkaan etta kuka tyhma katsoo Eastendersia. Nyt olen itse siihen koukussa :nolo: Asken katsoin eilisen jakson ja nyt odotan kahdeksaan asti etta saan katsottua tamanpaivaisen :D Katson myos The Only Way is Essexia, vaikka sita ei kai kannattaisikaan myontaa.

Haha, ei kannata ottaa tosissaan :D En mie noteerais edes koko päivää jos ei kaikki toivottelis onnea!
Hah! Mussa ei näköjään ole tarpeeksi stalkkaajan vikaa että olisin huomannut ikävuoden muuttumisen :D
Pikkupandalta halaus isommalle Pandalle sitten vain synttäreiden kunniaksi ja mukavia herkutteluhetkiä :hyvä:

Joskus on ikävä vanhaa Nightwishii.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Jep! Itseasiassa joka kerta ku kuulee nykyistä.

Joskus on ikävä vanhaa Nightwishii.

Kyllä!

E: Vaikka olikin hyvä tuo lauantain keikka, mutta jotenkin ei vaan oo ihan semmosta fiilistä mitä sillon joskus Tarjan aikaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mie voin sanoa, että Nightwish ois ehkä maailma paras bändi - instrumentaali bändi. Ei koskaan uponnu se oopperatyyli mitä Tarja veti. Tämä Anette nyt vaan on erittäin surkea valinta eikä ole ollenkaan samalla tasolla kuin bändin tuotokset ansaittis. Melko jännää, että oikein suuren haun myötä löysivät noin surkean keulakuvan.

Back
Ylös Bottom