Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu mä oon vanha :(
Voisin tarjota sinulle munkin juhlapäivän kunniaksi!
Pikkupojat ne täällä voivottelee ;) Mutta onnea silti. Toi sun synttärisyöminkisetti kuulosti jo aika hyvältä.Vittu mä oon vanha :(
Pikkupojat ne täällä voivottelee ;) Mutta onnea silti. Toi sun synttärisyöminkisetti kuulosti jo aika hyvältä.
Pitäsköhän munkin kokeilla zumbaa? Voisin olla siinä hyvä..
Wurst-orgiat (ainakin kahdelle) 24,5 €
Reilu setti talon makkaroita, hapankaalia ja perunasalaattia. (L, G) Plate of sausages (at least for two). Huge set of house saugages served with sauerkraut and potato.

Elä spoilaa, jakso oottaa mua vielä boksilla, Emmerdalet ensin ja sitte Poliisit.
Olenkin joskus miettiny että kattooko joku oikeesti Emmerdalea. Näköjään sitte.
Asken katsoin eilisen jakson ja nyt odotan kahdeksaan asti etta saan katsottua tamanpaivaisen :D Katson myos The Only Way is Essexia, vaikka sita ei kai kannattaisikaan myontaa.Suorastaan ikäloppu. Otan osaa vanhenemisesi johdosta.Vittu mä oon vanha :(
Hah! Mussa ei näköjään ole tarpeeksi stalkkaajan vikaa että olisin huomannut ikävuoden muuttumisen :DHaha, ei kannata ottaa tosissaan :D En mie noteerais edes koko päivää jos ei kaikki toivottelis onnea!
Joskus on ikävä vanhaa Nightwishii.
Hiihtämään! :D