Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä alan pitämään "Näin onnistut elämässä" -kursseja. Kaikki ovat tervetulleita sinne.
Imo parempi nimi kurssille olisi "Negatiivinen asenne voimavarana" - sille voisi olla jopa kysyntää tässä maassa.

Vihdoin se julkaistiin !

On se kova, ja Inka niin kuuma :thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Opin eilen uuden Saksankielisen sanan. Fotze... :D

Ihmetyttää vain, että se tarkoittaa sekä
Vittua, että mulkkua :wtf:
Ihme kieli tuo Saksa...:D Olen sitä kyllä lukenut, mutta en koskaan Saksaksi kiroillut...

^ Mitä ihmeellistä tossa on? :D

Kyllä niillä värkeillä, on meillä Härmässä, aina eri nimet ollu !!!:D

Aika hassultahan se kuulostais, jos tussua pyytäis ja mulkkua sais.:wtf:...Ei mene ihan oikein silloin, sanon mä...:D

Ihania työpäiviä tällaiset milloin tulee kaksi hoidettavaa emailia siinä ajassa kun yhden kerkeää hoitaa. Koko päivä ollut perse penkissä tietokoneen edessä ja nakkilista ei lyhentynyt mihinkään :jahas:

[video]http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=93292[/video]

Jassoo. Olen sitten näköjään menossa katsomaan keväällä MM-lätkää, kun työnantaja ilmoitti kustantavansa liput kahteen peliin...ja myös ns. oheistoiminta menee firman piikkiin.

A-luokan reissuja.

Jassoo. Olen sitten näköjään menossa katsomaan keväällä MM-lätkää, kun työnantaja ilmoitti kustantavansa liput kahteen peliin...ja myös ns. oheistoiminta menee firman piikkiin.

A-luokan reissuja.

Minäkin oon menossa! Millon sää meet?! :D

edit. Tosin minähän menen ihan omalla rahalla, mutta enivei...

A-luokan reissuja.

Ihan Suomen peleihin? Aika hyvät setit, oli meinaan aika suolasen hintasia lippuja. Olympialätkästä ois ton vielä maksanut mutta mm-lätkän alkusarja ja 150euroa jostain Suomi-"laita tähän joku jämäjengi" pelistä.

Ihan Suomen peleihin? Aika hyvät setit, oli meinaan aika suolasen hintasia lippuja. Olympialätkästä ois ton vielä maksanut mutta mm-lätkän alkusarja ja 150euroa jostain Suomi-"laita tähän joku jämäjengi" pelistä.

Alkusarjat, kaksi päivää, neljä matsia... 270 euroa. Suolaista? Kyllä.

Minäkin oon menossa! Millon sää meet?! :D

edit. Tosin minähän menen ihan omalla rahalla, mutta enivei...

Näkkyy olevan 8.5, pelit on Valkovenäjä – Kazakstan ja Suomi – Sveitsi.

Ei nyt ihan järjettömästi toi lätkä kiinnosta, mutta en oo koskaan MM-lätkää käyny kattomassa niin pitääpä lähteä haistelemaan kisatunnelmaa.

Sun tuurilla saat kiekon ohimoon siellä katsomossa:D

^^ Käsittämätöntä että samaan aikaan Tukholmassa noi liput on yli puolet halvempia. Hitto jos jää katsomoja tyhjäksi niin voi Kummolla mennä taas kerran itteensä.

Näkkyy olevan 8.5, pelit on Valkovenäjä – Kazakstan ja Suomi – Sveitsi.

Ei nyt ihan järjettömästi toi lätkä kiinnosta, mutta en oo koskaan MM-lätkää käyny kattomassa niin pitääpä lähteä haistelemaan kisatunnelmaa.

Sun tuurilla saat kiekon ohimoon siellä katsomossa:D

No voe perse, meillä on 9.-10.5 ne liput. Vierestä vietiin! Ja kyllä, mun tuurilla näytän matsien jälkeen pahemmalta kuin Ville Peltonen ilman tekareita...

Back
Ylös Bottom