Minä alan pitämään "Näin onnistut elämässä" -kursseja. Kaikki ovat tervetulleita sinne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Imo parempi nimi kurssille olisi "Negatiivinen asenne voimavarana" - sille voisi olla jopa kysyntää tässä maassa.Minä alan pitämään "Näin onnistut elämässä" -kursseja. Kaikki ovat tervetulleita sinne.
^ Mitä ihmeellistä tossa on? :D
Jassoo. Olen sitten näköjään menossa katsomaan keväällä MM-lätkää, kun työnantaja ilmoitti kustantavansa liput kahteen peliin...ja myös ns. oheistoiminta menee firman piikkiin.
A-luokan reissuja.
Jassoo. Olen sitten näköjään menossa katsomaan keväällä MM-lätkää, kun työnantaja ilmoitti kustantavansa liput kahteen peliin...ja myös ns. oheistoiminta menee firman piikkiin.
A-luokan reissuja.
Ihan Suomen peleihin? Aika hyvät setit, oli meinaan aika suolasen hintasia lippuja. Olympialätkästä ois ton vielä maksanut mutta mm-lätkän alkusarja ja 150euroa jostain Suomi-"laita tähän joku jämäjengi" pelistä.
Minäkin oon menossa! Millon sää meet?! :D
edit. Tosin minähän menen ihan omalla rahalla, mutta enivei...
Näkkyy olevan 8.5, pelit on Valkovenäjä – Kazakstan ja Suomi – Sveitsi.
Ei nyt ihan järjettömästi toi lätkä kiinnosta, mutta en oo koskaan MM-lätkää käyny kattomassa niin pitääpä lähteä haistelemaan kisatunnelmaa.
Sun tuurilla saat kiekon ohimoon siellä katsomossa:D